2004. március 5.

Vampire-t fogunk játszani hétvégén. Szerencsére még anno lefénymásolták nekem a szabálykönyv egy részét, úgyhogy tudok készülni belőle, és nem úgy megyek, hogy azt sem tudom mi, hol, merre, meddig.
Már csak egy hetet kell várnom.Most kicsit hosszúnak tűnik. És persze furcsa lesz ma este egyedül elaludni. Bár tegnap is egyedül voltam, Bea G.-nél aludt. Este meditáltam kicsit. Vagy nagyon hamar mélyre tudok süllyedni, vagy valamit rosszul csináltam ... Csak 20 perc telt el, mégig mintha egész éjszaka ott ültem volna. Azt hiszem ma este újból próbálkozok, ezúttal tényleg nyugi lesz. Tök egyedül a lakásban ... hmm.. régen az ilyen alkalmakat "szellemidézésre" használtam :)) Jó, persze, 13-14 évesen én is belekerültem abba a korszakomba, amikor elhittem, hogy a kopogások valóban egy másvlági lakostól származnak. De azért volt valami több is ... mindegy.

Jó lenne, ha főnököm ma odaadná a fizumat, ugyanis össz-vissz 800,- Ft-om maradt, és egy csomó mindent kellene venni.

Nincsenek megjegyzések: