2004. március 8.

A ma reggeli első megnyilvánulásom a következő volt: "A tököm tele van már a hóval!" ebből ki lehet találni, milyen látvány fogadott, amikor felhúztam a redőnyt..

A péntek délutánról csak annyit, hogy nagyon pocsék kedvem volt. Hazafelé összefutottam egy nagyon régi kedves barátommal, beszélgettünk 10 percet. Megnyugtatott, hogy vannak emberek, akiknek az életük változatlanul zajlik. Ő még ugyanott dolgozik, ugyanúgy edzéseket tart gyerekeknek, és a kedvese is ugyanaz. Tényleg örültem neki, és nagyon jól esett, hogy majd' 3 év távlatából, egy elég sötét utcán észrevett kocsiból.
Valahogy sejtettem egyébként, hogy péntek este össze fogok futni valakivel. Ez olyan ... várható véletlen volt.
Aztán este elmentem sétálni egy nagyot - egyedül. Elég pocsék volt. Vagyis ... volt benne jó is. De jobb lett volna valaki mással sétálni.

Szombaton kicsit már több életkedvem volt, olvasgattama vampire szabálykönyvet, próbáltam felkészülni. Aztán amikor a karakter alkotáshoz eljutottunk délután, kiderült, hogy teljesen feleslegesen néztem a könyvet, emrt először halandó emberrel indítunk. I.e. 315 körül játszunk, Karthagoban. Hmm ... a karakterem egy jósnő, aki Rómából menet összeütközött egy hadi flottával, rabságba esett, és egy hajókapitány ágyasa lett, jah és persze ez a kapitány - vagy ki - megvásárolta rabszolgának. Kikötöttünk Karthagoban, és épp egy kivégzést akarunk megnézni (egyik srác karakterének a kivégzését). Kicsit lassan haladunk a történetben, talán azért, mert a mesélőnk mindegyikünknek más-mást kell hogy meséljen, mivel még nem kovácsolódtunk egy csapattá. de nekem határozottan tetszik :)
Sajnos nem tudtam addig maradni, amíg akartam, megígértem anyámnak, hogy este kimegyek vigyázok öcsémre, amíg ő a barátnőivel nőnapozik... ez van.

De legalább nem kellett főznöm hétvégére :) A vasárnap kellemes lassúsággal telt el, takarítottam, vasaltam, bár ez utóbbi alaposan feldühített.

Óó.. és majdnem elfelejtettem a szombati nap legnagyobb szenzációját!! Pár napja kinéztem magamnak egy felsőt, kicsit dögös, kicsit vagány, olyan nekem való :) Bementem a boltba, mondom mit szeretnék, erre az eladó csaj közli, hogy már csak az az egy darab van, amit a kirakatban láttam, és hogy hétfőn veszik be. Nagy hümmögések és szájhúzások közepett hagytam ott a boltot, elhatározva, hogy hétfőn reggel megyek és megveszem. Aztán ... betévedtem kedvenc antikváriumomba. Kapásból otthagytam 3600,- Ft-ot. Megvettem a koronvilág 3 kötetét (wow, már csak 2 hiányzik!), egy vampire klánregényt (gangrel), és Tyson: Énoch-mágiáját. Nos.. ezeket amúgy is szépen lassan be akartam gyűjteni :))
Úgy döntöttem a felsőt már nem veszem meg :)

Röviden ennyit a hétvégéről. Nagyon sokat gondoltam Y.-ra, hiányzik, mint a fene. Már csak 5 nap és jön :)
Kopat is eszembe jutott, kezembe kerültek régi levelek. Fájt az emléke. Jó lett volna, ha a dolgok nem így alakulnak, boldogok is lehettünk volna. de visszacsinálni már nem lehet ...

Nincsenek megjegyzések: