2004. március 16.

Pénteken negyed 6-ra ért be a vonat ... Nagyon jó volt újra hozzábújni, átölelni, magamba szívni az illatát. Elmentünk kajáltunk az Aranygaluskában, aztán a teaházba. Sokat beszélgettünk, miközben vibrált körülöttünk a levegő. Nem létezett senki más, csak mi ketten ...
Beának egy jóbarátja ottaludt nálunk, Bea szobájában. Azaz, remélem, hogy tudott aludni tőlünk .. A villanyt fél 4-kor kapcsoltuk le ...
Reggel pedig már 8 körül felébredtünk. Sétáltunk, beszélgettünk, az "őrületbe kergettük egymást" :)) Este találkoztunk Zsófival és Évivel. Beültünk Dantébe, ott voltunk kb fél 10-ig, utána irány haza az ágyikó.

Vasárnap lenéztünk a vásárba, este feljött hozzánk E. és Sz., ráadásul Kopat is jött az egyiptomos füzetek miatt.. De nem maradt sokáig. Szerencsére normálisan állt hozzá a helyzethez, nem volt gond ..
Később kártyáztunk, 6-an ... 3 pár :)) És képek is készültek rólunk, úgyhogy végre van képem Kedvesemről. :) Elég letargikus hangulatba kerültem vasárnap este ... remélem nem rontottam el mások jókedvét, de azt hiszem elég szarul nézhettem ki ... Megbántottam Y.-t akaratom ellenére ... nem haragszik, csak rosszul esett neki 1-2 dolog.

Hétfő... na igen... elhatároztam, hogy csinálok levest, rántotthúst, sültkrumplival, desszertnek pedig Malakoff-tortát, és még jégkrém is volt a hűtőben. Csakhogy olajat felejtettem el venni .. Úgyhogy ronhangáltunk össze-vissza, míg találtunk egy non-stopot. De mivel szépen sütött a nap és jó idő volt, ez nem volt ellenünkre. Délután megint jött a depi ... kicsit kétségbeestem, amikor Y. mondta, hogy nem tudja, mikor tud jönni legközelebb. Mert jelen pillanatban nincs munkahelye, és a pénze is fogytán van ...
Enyhén kiakadtam, és bőgni kezdtem, mint egy taknyos kölök. Persze a dolgoknak mélyebb háttere is van, de azt nem kívánom senkinek az orrára kötni így... Lényeg ami a lényeg: elég rendesen elkezdett görcsölni a fejem, a fejfájástól még hányingerem is lett. De túléltem ...

Aztán most itt vagyok ... 2 órával ezelőtt még itt ült mellettem ... legközelebb meg már csak áprilisban leszünk újra együtt. Ha minden jól alakul, akkor április 9-én jön újra ...Együtt töltjük majd a húsvétot :) És akkor is hosszú hétvége lesz :) És ... ha minden jól megy ... bár nem akarom elkiabálni ... nyáron talán már nem kell utazgatnia ahhoz, hogy együtt lehessünk :)

Nincsenek megjegyzések: