2004. március 9.

Tegnap reggel óta még nem állt el a havazás, vagy ha el is állt, újra havazni kezdett .. Egyre jobban utálom! Hétvégén kirándulni akartunk menni, meg a vásárba is le akartunk nézni, de ha az idő ilyen marad, tiszta sár lesz minden. Pfuj! Csináljon már valaki tavaszt!

Beleszerelmesedtem egy autóba. Bizonyos szempontból semmi extra nincs benne, sima kis utcai autó, nem Porshe, nem Ferrari ... Opel Tigra. Valahogy olyan alám való lenne :)



Már csak 3 nap ... egyre türelmetlenebb vagyok. Annyira várom őt .. A napokban megfogalmazódott bennem egy gondolat Y.-val kapcsolatban ... Még pegpedig az, hogy ő tökéletes nekem. Félreértés ne essék, nem a "rózsaszín felhő" mondatja ezt velem. Az egyénisége olyan, ami számomra a tökélyt jelenti. Van benne kis titok, ami vonzóvá teszi, és van benne egy csomó minden, ami miatt tisztelni tudom őt. Nagyon sok olyan kis stílusjegye, és testi tulajdonsága van, ami mintha nekem lett volna rendelve. Úgy is mondhtanám, mintha az álmaimból lépett volna ki :)
Nah, elég az ömlengésből ...

A képeim között találtam még egy képet, ami megtetszett, úgyhogy most az is felrakom ide, hogy jó színes legyen az oldal :) Nem tudom már honnét szedtem. De jó ránézni.

Nincsenek megjegyzések: