2004. március 3.

A gyalogos társadalom nevében ezúton kérem azokat a gépjármű vezetőket, akik lusták kisebb elágazásoknál kirakni az indexet, hogy legyenek olyan szívesek, és mozdítság meg az ujjukat, és tolják már odébb azt a kiálló kis kart, ami jelzi a haladási irányát. Utálom amikor 1-1 autós természetesnek veszi, hogy a gyalogos gondolatolvasó, és tudja, hogy merre akar menni. Arról nem is beszélve, hogy kanyarodó autóval szemben a gyalogosnak van elsőbsége, főleg akkor, ha még az index sincs kint. Kédem én, milyen jogon dudál az autós a gyalogosra??? Szomorú, hogy bizonyos esetekben jobban ismerem a kreszt, mint 1-1 autós. És ezek kaptak jogosítványt, én meg egy szar stop tábla miatt nem ... erről ennyit.

Női napjaimat élem, aminek kezdetét bár későbbre vártam, de duplán örültem neki. Egyrészt mert így a jövő hétvége zavartalan lesz, másrészt mert ... hmm.. nos, azért kicsit aggódtam egy s más miatt. Dokihoz is akartam menni, gyógyszert feliratni, de tegnap elfelejtettem időpontot kérni mára. Jobb is :)

Tegnapi élménybeszámolómból kimaradt egy fontos rész! Kaptam Y.-tól ajándékot. Nem is akármilyet! Az egyik egy kis mécsestartó, ezüst színben, olyan mintha jeges lenne. Tök jó. A másik pedig egy kis sárkány szobor. Azt mondta, ez volt az első sárkánya, amit vett. Nem tudom milyen anyagból van (majd megkérdezem tőle), barna színű, és..és.. szóval nagyon szép! Tudom, hogy sokat jelentett neki, és nagyon köszönöm, amiért nekem adta! Cserébe persze én is adtam valamit, gondolkodtam, mi az, ami igazán én vagyok. Aztán döntöttem. A kis hematit kövemet adtam neki. Nem volt annál személyesebb tárgyam. Örülök, hogy nála van :)

Elég furcsa az időjárás. Amikor kinéztem reggel az ablakon, esett a hó. 10 perccel később ragyogóan sütött a nap. Aztán most be van borulva. Kezd elegem lenni a télből! Tavaszt akarok!!

Nincsenek megjegyzések: