2004. március 23.

Nagyon jól éreztem magam tegnap délután. Gé. -vel megbeszéltük, hogy találkozunk, aztán elmegyünk mászkálni a városba egy picit. Tök jól eldumáltunk. Igazából jópár hónapja ismerjük egymást, de ennyit még sosem beszélgettünk. Ennek oka talán az volt, hogy a baráti társaságban én nem szoktam magamról beszélni, vagy ha igen, az nagyon minimális, és alkalmunk sem nagyon volt arra, hogy megismerjük egymást. Kíváncsi lennék, hogy most mi a véleménye rólam, mert biztos vagyok benne, hogy 1-2 dolgon meglepődött, vagyis, hogy nem nézte volna ki belőlem :)

Utunk közben észrevettünk egy magas izét, amiről emberek ugráltak le. Bungee-jumping (ha rosszul írtam, akkor bocs). Megvizsgáltuk közelebbről is. Teljesen a bűvöletébe kerültem, és elhatároztam, hogy amint lehetőségem adódik rá, kipróbálom :)) Leszívesebben már most mennék és ugranék. Egy sráctól megkérdeztük, hogy miért van itt most ilyen. Kiderült, hogy jogász napok vannak, és sörsátor is van az egyetem mellett. Meg is kerestük, és beültünk ittunk egy korsó sört. Rég ittam, de most nagyon jól esett. Közben meg dumálgattunk, persze szinte kiabálva, mert zene is volt. utána meg szépen mentünk haza.

Ebben nem lenne semmi különleges, csakhogy Gé.-től megtudtam 1-2 dolgot, amin enyhén szólva ledöbbentem. Hmm ... nem írhatom le ide ... lehet hogy belerondítanék pár dologba. És különben is ... attól, hogy régebben bejöttem valakinek ... még nem jeleti, hogy most is úgy viszonyul hozzám. Meg aztán, hogy őszinte legyen, kételkedem abban, amit Gé. mondott. Annak a személynek a viselkedéséből én nem szűrtem le ezt. Persze attól még lehet. Na mindegy.

Elkészültek a képek, amiket péntek este a Pöttyösben csináltak Sz.-ék. Persze amiken rajta vagyok, azok botrányosan randák:)) Illetve ... van egy ami szerintem egész jó. Nah.. itt egy kép rólam :))

Nincsenek megjegyzések: