2004. március 22.

Péntek este: Megünnepeltük Jeges és Tigris szülinapját a Pöttyösben. Huhh, az a hely ... nos.. nem a mi korosztályunknak találták ki, maradjunk ennyiben. Nem az én stílusom, de ettől függetlenül, hála a társaságnak, jól éreztem magam. Fél 2-re értem haza.

Szombaton A.-nak írtam smst, hogy lesz-e játék, mert ha nem máshogy alakítom a napomat. Aztán felhívott, hogy persze hogy lesz, csak nekem elfelejtettek szólni. Kicsit kellemetlenül érzetem magam, mi van akkor, ha felesleges vagyok a társaságban, és azért nem szóltak, mert nem akarják, hogy menjek. Ó, igen, ismét előjött ez a komplexusom. Feleslegesnek érzem magam, kicsinek, és mindig azt hiszem, hogy útban vagyok másoknak.
Kb fél 3-ra értem ki hozzájuk, már mindenki ott volt. K.-t alíg ismertem meg, levágatta a haját. Elkezdtünk játszani (Vampire), egészen este 8-ig. Közben E. hazament és Gy. is lelépett, úgyhogy 4-en maradtunk. Aztán A.-nak is mennie kellett dolgozni, úgyhogy átcuccoltunk T.-hez, és egészen reggel fél 6-ig játszottunk. Rá kellett jönnöm, hogy bár a karakteremnek nagyon jó személyisége van, de egyszerűen kijátszhatatlan. És ráadásul teljesen védtelen, gyenge. Bár ráálltam a levegő elementálra, és az uralom diszciplinát is elsajátítottam. Ez utóbbihoz azonban a további tulajdonságok, melyek a kockadobásokhoz ellenek elég gyengék. De sebaj, majdcsak lesz valahogy.

Egy érdekes mozzanat játék közben:
A történet úgy alakult, hogy egy ifjú káinita megtámadott. Megjegyzem, i.e 300 körül vagyunk Karthagoban, és 5. generációs vámpírok vagyunk. Aztán az egészből az lett, hogy diablerizáltam. Azaz csak majdnem. Pontos rálátásom nincs még a dolgokra, az a lényeg, hogy 7 sikert kellett volna dobnom, de a tulajdonságaim miatt úgy jött ki, hogy egyetlen 10 oldalú kockával kellett volna hétszer egymás után 9-et vagy 10-et dobnom. Koncentráltam, dobtam: 9-et. Aztán ismét dobtam: 10-et. Majd újra: 9-et. Elkerekedett a szemem ... Dobtam: 10-et. Az ötödik dobásom 9 lett. És hirtelen bevillant az agyamba, hogy "ez nem lehet, ez képtelenség, ilyen nincs ..." És a hatodik dobásom már nem sikerült. Mindenesetre ez több volt, mint szerencse ...7-ből 5 dobás sikerült. valószínűség számítások szerint, erre mennyi az esély?

Vasárnap reggel 6-ra értem haza, 7-re kerültem ágyba, fél 12-kor felkeltem, kimentem anyámékhoz, kajálni. Aztán irány haza, persze gyalog, mert jólesett sétálni. Másfél óra alatt hazaértem, útközben találkoztam a Milával meg a Gabival, épp sétáltatták a gyereket. No comment ..
Otthon kitakarítottam, elpakoltam a ruhákat, szörnyülködtem egy sort, hogy az elkövetkező 2 hétre 1200 Ft-om van, aztán lezuhanyoztam és bevágódtam az ágyba. Persze mire az utolsó fázisig eljutottam már 10 óra volt.

Hiányzik Y. de próbálom terelni a figyelememet. Végülis csak 3 hét ... Hamar el fog telni.

Időközben azt hiszem "jellempróbáim" is voltak ... Elmondhatom hogy hűséges vagyok :)

Nincsenek megjegyzések: