2004. március 28.

Tök jó! Ha nem jövök be a munkahelyemre, akkor talán észre sem veszem, hogy át kell állítani az órát.

Mit is írhatnék?! A péntek este eltelt, nem voltm sehol. Szombaton mentem szerepjátékozni. Mivel a KM, aki a Vampire-t meséli nem ért rá, ezért egy másik srác kezdett mesélni Shadowrun történetet. Hmm ... tetszik. Bár a hagyományos fantasyt jobban szeretem. Aztán az alkalmi mesélőnknek is el kellett mennie 7-kor. Sebaj, maradtunk 3-man. T. is készült egy mesével, ami nem soroható be egyik nagy szerepjátékos csoportba sem, egyszerűen csak egy kis mese, ahol 10 - 11 éves gyerekeket alakítottunk. Talán ez tetszett a legjobban, baromira bele tudtam magam élni :)

Játék után mentem Hullámba, ahol már ott voltak a többiek. Önmagamhoz képest rekord idő alatt ittam meg egy korsó sört. Kellemesen vigyorgós hangulatba kerültem tőle. Kb fél 12-ig voltunk ott, beszélgettünk, nevettünk egy sort, aztán átmentünk sörházba. Lévén hogy anyagilag igencsak meg vagyok szorulva, ki akartam maradni ebből, de aztán B. befizette a belépőmet. Sőt, Sz.-től még egy korsó sört is kaptam, amiből 3 kortynál többet nem bírtam inni, mert valahogy elég pocsék íze volt. Jól éreztem magam, bár időm nagy részét azzal töltöttem, hogy amíg a fiúk csocsóztak, és egyik helységből mentem a másikba, nézelődtem, leültem, hallgattam a zenét, stb ... Nem sok kedvem volt ugrálni, főleg, hogy egy vékeny pulcsi volt mindössze rajtam, abba meg nem akartam beleizzadni.
Hajnali 2 - ig voltunk ott, aztán mentünk haza. Otthon még kajáltam, aztán fél 4-re bezuhantam az ágyba. Fél 6-kor viszont már felébredtem. Tettem vettem ezt-azt, aztán visszafeküdtem még egy kicsit.

Kicsit olyan ... hmm ... nem is tudom hogy mondják az ilyet. Nagyon hiányzik az érintés, a csók, a gyengédség. Nagyon rossz most, hogy Y. ilyen messze van. Szabályosan szenvedek, hogy nincs testi kapcsolat. Ha jobban belegondolok, az elmúlt három évben nem volt olyan, hogy 2-3 hétig ne lett volna szex. Vagy ha volt is ilyen kihagyás, az csak egészségügyi okok miatt volt. Most meg már 2 hét telt el, és még 2 hét, míg Y. jön. Sikítani tudnék ... Persze más megoldás is lenne ... de nem kívánok azzal élni. Hű akarok lenni hozzá!

Nincsenek megjegyzések: