2004. március 30.

Azt hiszem kezd az agyamra menni már a szexnek a hiánya. És még 10 nap ...
Kicsit ingerültebb vagyok a normálisnál, bár az is lehet, hogy ezt csak az emberek váltják ki belőlem. Ma reggeli bosszankodásom oka a következő volt:
Úgy döntöttem, hogy a munkahelyemig busszal megyek pár megállót. Amikor beállt a busz a megállóba, felszálltak az emberek, a fürgébb öregek hipp-hopp felpattantak a buszra, de volt egy olyan részleg, akik ráérősen sétáltak fel a lépcsőkön. Én meg persze ott álltam mögöttük. Közben az ajtózáró csengők megszólaltak, én meg kissé ingerültem feltolakodtam, enyhén arrébb lökve az egyik mamókát.
Egy negatív élményem ezzel kapcsoaltban, hogy pár éve szintén így jártam, annyi különbséggel, hogy akkor még a sofőr be is csukta az ajtókat, és enyhén az ajtók közé szorultam. Persze én is hibás vagyok, elvégre miért nem megyek akkor másik ajtóhoz?! Ehh.. ezen nem fogok agyalni, fölösleges.

Túl sok energia van bennem, amit nem tudok hogyan levezetni, és düh formájában jön ki.

Y. nagyon édes volt tegnap. Egyik barátjától fel tudott csatlakozni netre, és bejött egy órácskára, hogy beszélegssünk. Persze a beszélgetés jó része abból állt, hogy arról írtunk, ki mit csinálna a másikkal, ami méginkább fokozta az éhségemet. :))

Tegnap regisztráltam magam az rpg.hu fórumán. Mostmár ott is rontom a levegőt :))

Nincsenek megjegyzések: