2003. november 4.

Vettünk Bref penészölő spray-t. Nagyon szépen lehozta a foltokat a falról.
Kicsit elegem lett, ugyanis vasárnap meglepetten fedeztem fel, hogy a pótágy melletti fallal valami nem stimmel. Először azt hittem, hogy poros, vagy vakolatos az a párna, ami neki volt támasztva. De a vakolat nem büdös ...
De most le lettek gyilkolva a foltok, a párna meg a szemetesben landolt. Gyűlölöm a koszt, a penészt, meg mindent, aminek ilyen jellege van!

Este be akartuk gyújtani a konyhában a kis olajkályhát, mivel Kopat hozott gázolajat. Csakhogy egyikünk sem értett annak a szörnyetegnek az üzemeltetéséhez. Van egy rész, ahova az olajat kell önteni, és van egy tartály mellette. Kopat bele akart dobni egy gyufát, de én nem engedtem. Aztán szólt a hátsó szomszédnak, aki segített nekünk. Tényleg úgy kell meggyújtani, ahogy Kopat is akarta. De túl sok robbanásról lehet hallani, én meg inkább biztosra megyek, és csak olyannak engedem meg, hogy hozzányúljon, aki ért hozzá.
Lényeg, hogy azzal fogunk fűteni, mert baromira nyomja a meleget, és olcsóbban kijövünk, mintha a két kis villanyradiátort használnánk.

Kopat találkozott tegnap a Kalyval. (anno ő mondta azt áprilisban, hogy 1 hónapot ad nekünk) Valahogy úgy érzem, hogy gyakrabban fogunk vele találkozni, ha én nem is, Kopat biztos. De nem bánom, olyan érzésem van vele kapcsolatban, mintha "mutatná az utat".

A nap képe:

Nincsenek megjegyzések: