2003. november 24.

Egész kellemes volt a hétvége, 1-2 dolgok leszámítva.
Pénteken este eljöttek hozzánk anyámék, megnézni (dögönyözni) a macskát. Nem voltak sokáig ott, kb 1 órát. Aztán kicsit később jött Évi, Zsófi, mentünk kedvenc helyünkre, a Papucsba. Megbeszéltük, hogy beszélünk a Balázs anyjával, hogy hadd csináljuk meg a sírhelyét szépen, mert kicsit tré, ahogy most kinéz. Teljesen besüppedt a föld, és el van hanyagolva. Arra gondoltunk, hogy elszórunk rajta fűmagot, a szélét pedig kirakjuk kövekkel. Olcsón ki lehet hozni, és szerintem szép lenne. Csak beleegyezzen!

Utána még hazamentünk hozzánk, zenét hallgattunk, beszélgettünk, macskát nyúztunk. Mindenki odavolt a kis dögért. Zsófi nálunk aludt, Évivel pedig megbeszéltük, hogy 10-kor találkozunk az utca elején, és elmegyünk az egyik turiba. Nagyon jó cuccok voltak ott, egyenlőre csak egy inget és egy topot vettem magamnak, de tervben van, hogy amint megkapom a jövő havi fizumat, berontok oda :) Kinéztem már nadrágot 2900-ért, meg topokat, pulcsikat.

Szeretnék egy szoknyát! Múltkor ki is néztem egyet, de zt elvitték előlem. Pedig én utálom a szoknyákat, 3 évente ha 1x felhúzok egyet, de amire azt mondom, hogy tetszik, és elszántan kutatok utána a városban, annak már tényleg jól kell kinéznie. Hosszú szoknya, vastagabb szövetből, nagy kockákkal, és az ősz színeiben. Ilyent akarok. De mindenhol csak öreges szoknyákat találok :(

Szombaton délelőtt és délután Kopat az ügyeit intézte, mint mindig, most is eredménytelenül, én meg nagyon kiborultam. Nem sok válaszott el attól, hogy azt mondjam, hogy vége ...

Vasárnap öszeismerkedtünk a szomszd 12 éves kislánnyal, akit szintén Krisztinek hívnak. Kiderült, hogy az övék az a macska, aki pár hete egyik regel ott kíváncsiskodott az ajtónk előtt. Néha összedugták az orrukat, de aztán a mi cicánk visszarohant a biztonságot adó lakásba.

Délután felmentünk a Tettyére sétálni. Szedtem színes faleveleket. Annyira szépeket találtam, a halvány sárgától a bordóig minden árnyalatban volt pár. Este pedig egy gyertyára ráragasztottam őket, a gyetyát belefúrtam egy gesztenyébe, és a gesztenyére viaszt csepegtettem. A felragasztott levelek széleit és a viaszt 1-2 helyen kihúztam ezüst festékkel, így úgy néz ki, mintha ráfagytak volna a kiegészítők. Szerintem elég jól néz ki. Nem magamnak csináltam, hanem ajándékba lesz.

Hétvégén úgy tűnik irányba veszem Pestet. Lesz chates szobatali. Zsófival megbeszéltük, hogy pénteken felmegyek a 6-órás vonattal, este elmegyünk bulizni (rámfér, kb 3 éve buliztam úgy igazán utoljára). Aztán nála alszok a koleszban. Szombat délelőtt még nem tudom mi lesz, du fél 3-tól szobatali, aztán... hát még nem tudom :)) Szeretnék találkozni pár emberrel. Jah, és vasárnap mennék haza Pécsre. Hogy melyik vonattal az még azoktól az emberektől függ, akikkel szeretnék összefutni. Szombat éjszaka még nem tudom hol alszok, van pár alternatíva, de senkinek nem akarok a nyakára akaszkodni, így ez még eldöntetlen. És persze azt is figyelembe kell venni, hogy nem tudom meddig tart a tali, és kicsit nehezen tájékozódok Psten. Majd kiderül mi lesz :)

Nincsenek megjegyzések: