2003. november 25.

Furcsa fejlemények bontakoztak ki tegnap, talán magyarázatot is adnak Kopat késői hazajövetelére. Ó, nem nő van a dologban, sajnos-vagy szerencsére. Na de mi ez az egész? Nem krimiben vagyunk kérem szépen! Vagy mégis ? ...

Lehet hogy nem kell félnem egyáltalán a teherbe eséstől ... jó lenne, legalább nem kellene antibébit szedni, és a gumit is el lehetne felejteni. Számomra ez megváltás lenne, nem átok.

A mai nap képe:



Vallástörténetet akarok tanulni. Hétvégén láttam az egyik művészeti könyvesboltban egy könyvet: Vallástörténeti Atlasz címmel. Azt kérem karácsonyra! :)

Kicsit össze vagyok ma csúszva, az álmaim is nagyon idióták voltak, valahol Pesten mászkáltam, de eltévedtem, aztán álmomban 2-3 percenként orgazmusom volt ...ami ugye nem is lenne rossz dolog, ha valaki más is lett volna álmomban a közelemben :) Aztán Kopat mocorgására ébredtem, most meg nyűgös vagyok még ...

Nincsenek megjegyzések: