2003. november 5.

Úgy néz ki karácsonyra birtokomba kerül egy könyv ... amiből csak kevés van ... és aminek lehet hogy semmi keresni valója nincs nálam. Nem én találtam rá. Az talált rám.

Megint furcsa álmom volt. Pár barátnőmmel egy antikváriumban voltunk. Találtunk egy nagyon régi könyvet, aminek az első pár oldala össze volt csatolva egy arpó lakattal. A kulcsot is megtaláltuk a polcon, de egyikőjük sem tudta kinyitni. Amikor én próbáltam, nekem sikerült. Nem emlékszem már, hogy miről volt szó benne, héber szöveget is tartalmazott. Odamentünk a kasszához, és megkérdeztem mennyibe kerül. Az eladó valami irdatlan magas árat mondott. 10000 valami volt, de nem forint, sem dollár vagy euró. Valami egészen más pénznem.
Sajnálkozva néztem a könyvre, mert nem volt annyi pénzem.
Hirtelen belépett az ajtón valami furcsa lény, lángokból állt a teste. Tudtam, hogy minket akar elpusztítani. Elmenekültünk a hátsó kijáraton keresztül, de véletlenül nálam maradt a könyv. Futottunk, minnél távolabb legyünk attól a valamitől. Egy ismerősünkhöz menekültünk. Ott megint vizsgálgatni kezdtük a könyvet. Bekapcsolta a tv-t az egyik lány, és láttuk, hogy a fél város ég. Minden lángokban állt, a házak, a parkok, az emberek. Tudtuk, hogy az a valami csinálta a tüzet, és hogy csak azzal a könyvvel lehet megállítani.



Nincsenek megjegyzések: