2004. február 23.

Wow, tök jó hétvégém volt!
Pénteken Kopattól kaptam egy kis cserepes virágot, azt hiszem kankalint. Szombaton találkoztam egy vidéki chates ismerősömmel, vele is nagyon jól elbeszélgettem.
Este a kis baráti csapattal beültünk a Plazaban egy bárba, tervezgettük a vasárnapi napot, mert úgy volt hogy busójárásra megyünk. De aztán a végeredmény az lett, hogy abban állapodtunk meg, nem megyünk, mert szar idő lesz. G.-vel megbeszéltük, hogy reggel lenézünk a vásárba, de amikor vasárnap reggel csörögött az óra, írtam egy smst, hogy a program lefújva, mert kómás vagyok. Aztán dél körül csörgött, hogy mégis megyünk busójárásra, itt és itt, ekkor és ekkor találkozunk.
Elvileg 9-en mentünk volna, 2 kocsival, de csak 7-en lettünk. Aztán gyorsan még egy embert beszerveztünk, és irány Mohács! Egész jól éreztem magam, bár ezek a busó maszkok nem igazán nyerték meg a tetszésemet, de az egész városnak egy tök jó emelkedett hangulata volt, annak ellenére, hogy az eső szemerkélt. Rengetek bazáros volt, kajássátor, stb .. Aztán este jött a máglyagyújtás. Na az tetszett. Jó nagy tüzet csináltak, és legalább kicsit átmelegedtünk. Összefoglalva: tök jó volt.
Vasárnp este jó későn feküdtem le, most cak pislogok kifelé a fejemből ... álmos vagyok. És különben is.. nem süt a nap..

Még valami! Reggel kaptam apámtól egy smst... 22 év kellett neki ahhoz, hogy megjegyezze, hogy mikor van a születésnapom. Bár...az lehet hogy nem tudja, hogy a mai az hányadik ...:)

Nincsenek megjegyzések: