2004. február 5.

Ez a szar blog megint nem ir ki ekezeteket!!

Annak ellenere, hogy tegnap napkozben nagyon lehangolt voltam, az estem nagyon jol sikerult. Icq-n megismerkedtem egy tok jofej sraccal, aztan egy hirtelen felindulastol vezerelve osszefutottunk a varosban, es dumaltunk majdnem 2 oran keresztul. Tenyleg jofej, es mindenrol tudtunk beszelgetni.
Elotte G.-vel is megbeszeltem, hogy talalkozunk, aztan elmegyunk fel a Szabadsag szoborhoz. Igy is lett. Kb 11-ig voltunk fent, dumaltunk az elet dolgairol, pasikrol meg a nokrol, de volt hogy csak a holdat neztuk. Tok szep volt, pont telihold volt, es amikor felhok vonultak el elotte, hatalmas udvara volt, korulotte szivarvany szinekkel.
Rajottem, hogy teriszonyom van. Kb 70 cm szeles volt az a resz, ami kozvetlenul a szoborhoz vezetett ki, mellette pedig 4 m-es melyseg volt, ami ugyan nem olyan nagy, de sotetben es szelben.. es korlatok nelkul ... hmm ... Bevallom meg most is gorcsbe randul a gyomrom, ha arra gondolok, hogy kimereszkedtunk oda. Aztan meg onnan vissza. Huhh, nem biztos, hogy megegyszer bevallalom azt a kb 10 - 12 normalis lepest, ami az elejetol a vegeig vezetett, de amit totyogva tettem meg.
Ja! Azt el is felejtettem irni, hogy elotte mutatott egy tv-s kocsit belulrol. Sok kis monitor, erositok, egy csomo gomb.. mint a filmekben. Tok jol nezett ki, es rajottem, hogy szivesen dolgoznek ilyen helyen.

A mai nap eddig nagyon pozitivan alakul, remelem igy is marad... vegulis mi ronthatna el?! Kopat irt ejszaka 2 sms-t, bar nem ertem, hogy milyen telefonrol, es nem ertem az egyik sms tartalmat sem. "Meg most is szeretlek" utana pedig: "Remelem neked jol esett!" Bar ezt tenyleg nem ertem mire irta. Remelem ma bejon hozzam, es meg tudom kerdezni tole.

Amugy minden ok, kedvenc levelezotarsamtol is kaptam levelet, ha minden igaz ma meg fizut is kapok ... legalabbis remelem. A nap is sut, es olyan, mintha tavasz lenne, remelem mostmar nem lesznek nagy hidegek.

Nincsenek megjegyzések: