2004. február 2.

A péntek este a szokásos módon telt, KOpat jött, nálam aludt, stb ...
Szombaton délután 3-ra mentem szerepjátékozni. Aztán vasárnap reggel 6-ra értem haza onnét. 11-ig aludtam, aztán olvastam, és élveztem a délutáni napsütést. 3 körül kimentem anyámékhoz, meglátogatni öcsémet. Mostmár jobban van. Kopat is jött, pontosabban meglepett, mert úgy volt, hogy 2-re eljön hozzám, és onnét megyünk ki együtt anyámhoz, de nem jött. Helyette egyből anyámékhoz ment ki, és ott találkoztunk. Aztán hazamentünk vacsiztunk, kicsit tv-ztünk és szunya. Reggel elég kómásan ébredtem, és még most is csak pislogok kifelé. Ha minden jól megy, akkor csütörtökön kapok fizut. Viszont most nagyon spórolni kellene, ha félre akarok tenni a velencei útra...
Jah, hogy nem is írtam eddig? Lehet, hogy megyünk Velencébe, a karneválra. Nem Kopattal, hanem azzal a kis csapattal, akikkel bulizni szoktam eljárni. De persze ez még egyáltalán nem biztos. Ha megyünk, akkor kocsival utazunk, nem busszal. De az utiköltséget azt hiszem egész olcsón ki lehet hozni. De ez még a jövő zenéje.

Nincsenek megjegyzések: