2004. február 26.

Tegnap este - szokásunkhoz híven - beültünk Danteba. Jól a teásbögre aljára nézünk. G.-nek a névnapját, nekem meg a szülinapomat ünnepeltük. Ajándékot is kaptam, amire egyáltalán nem számítottam, és annyira jól esett, hogy gondoltak rám, hogy majdnem elbőgtem magam. Dalmáéktól egy virágtartót kaptam, de olyant, hogy egy hosszú kémcső-féle köré van tekerve a tartó. Nagyon jól néz ki. Emsiéktől pedig egy kis boszorkányfigurán, aminek a tetején egy rugó van, és a legkisebb mozdulattól is elkezd "ugrálni". Bea is jött velünk, mint G. hivatalos barátnője :)

Kopatról azóta semmi hír, az apja sem kereste nálam ... vagy előkerült, vagy nem tudom. De még nála van 2 ingem, pólom, zoknim ... Jó lenne, ha ezeket visszaadná.

Még 1 nap, és péntek délután ... Kíváncsi vagyok Rá nagyon! :)

Nincsenek megjegyzések: