2004. február 18.

"Jó reggelt, itt a Földön, mindenkinek!"

A nap gyönyörűen süt, kezd tavaszodni. Végre a levelek is kezdenek a helyükre kerülni, azaz előkerülni. A freemail ugyanis egy csomó e-mailt nem továbbított. De szerencsére ez egyetlen levelezésemnek sem vetett véget, legalábbis remélem senki nem haragudott meg rám a rendszerhiba miatt.

Azt veszem észre, hogy nagyon sok ember élete ugyanolyan szakaszban van, mint amilyenben az én életem. Lehet, hogy eddig is így volt, csak nem figyeltem fel rá?!

Morrison: Emlékszem Rád

Vártam rád évekig, kedvesem,
és nem számoltam a perceket, órákat,
a hosszú éjjeket, nappalokat.

Valóban szerettelek, kedvesem,
pedig nem akartam fájdalmat,
kínzó magányt, önző vágyakat.

Álmodtam rólad, kedvesem,
egy megtört szivet vissza kellett adnom.
Keserűen ébredtem, nem volt kit vígasztalnom.

Még ma is emlékszem rád, kedvesem,
higgy nekem, a jövőnket végiggondoltam.
Nincs mit tennünk,
hisz már minden büszkeségemet feladtam.

Nincsenek megjegyzések: