2004. február 10.

Reggel amikor kineztem az ablakon azt hittem csak a csipam miatt latom a tajat fehernek. Aztan rajottem, hogy az a sok feher ize az erkelyen, a talajon, a haztetokon az mind ho. Most erre mit lehet mondani? ... Azt hogy: "Mikor lesz mar nyar?" :)

Kopat miatt mar nem vagyok ideges, rendezodnek azert a dolgok, csak ido kerdese.

Akarhanyszor eloveszem a regi naploimat, mintha megszunne az ido. Ma reggel is igy tortent. El is hataroztam, hogy begepelem, aztan felteszem valahova ... Persze ez meg csak elhatarozas, es lehet hogy a sok szoveg lattan elborzadok sajat magamtol, es a megvalositasbol nem lesz semmi. Majd kiderul.

Tegnap G.-vel mentunk volna a Tescoba, de aztan ez elmaradt, ugyanazert, amiert penteken. Sebaj, ha minden igaz - es ha semmi nem jon kozbe - akkor ma potoljuk.

Nincsenek megjegyzések: