2003. december 16.

Tegnap A.-val elmentünk megnézni az albit. Egy fiatal csaj lakik ott, a ttk-n tanul, most fogja majd írni a diplomamunkáját. Igényes, tiszta, rendezett, ápolt a lakás. A csaj zöld teát és borsmenta teát iszik, nincs hamutartó a lakásban, van számítógépe, fa bútorok vannak, a natúr színek dominálnak, az ágy pedig egész új. Bár a szekrény elég pici, de nem számít. Van íróasztal is és szék is a szobában. Ráadásul kertvárosban van, Pécsnek azon a részén ahol a legtöbb ismerősöm lakik. Jó lenne odaköltözni.
9000 + a rezsi fele lenne az a szoba, és ráadásul még mosógép is van :)
Ma délelőtt felhívtam a csajt, miondtam neki, hogy tetszik, és ki is venném. Azt mondta volt előttem még egy lány, aki a hét elejére ígérte a választ, mert a szüleitől is függ, hogy költözhet-e. Jó lenne ha nem akarna költözni, és én mehetnék ...

Kopattal tegnap ezt megbeszéltem, ő visszamegy a szüleihez, viszi a macskát is. Nem szakítunk, csak külön fogunk élni, talán ezzel vissza tudjuk hozni a randevúk varázsát.

Vannak álmai, amik beteljesülnek. Megálmodta azt is, hogy külön fogunk lakni. És azt, hogy a költözés után nem kell fél év, és én Pesten fogok kikötni. Féltékeny M.-re, úgy érzi, hogy közünk lesz egymáshoz.

Úgyhogy ... kíváncsi vagyok, 2004 júliusában mi lesz velem, hol leszek ... és kivel.

Nincsenek megjegyzések: