2003. december 17.

Kész! Nem keresek tovább albérletet!!

...(hatásszünet)...

Mert tegnap megtaláltam álmaim lakását. :) Tágas, földszinti, téglaépületben külön szoba, nagy ablakokkal, hatalmas nappalival, ami a másik lány szobája, édes kis konyha, és fürdő, étkező. A belvárostól gyalog kb 20 percre van, kicsit meredek az utca, a kilátás isteni, jah és egy nagy erkély is van! 12500+a rezsi fele (télen 8000, nyáron kb 4000). A csaj, aki ott lakik székesfehérvári, a hétvégékre hazautazik.
Persze minden jóban van valami rossz; a szomszédok öregek, és mindig mindenről tudnak, és mindenről értesítik a tulajt, aki szintén egy idős hölgy. Bea (jövőbeni lakótárs) azt mondta az a legjobb, ha mindig mond nekik valamit az ember, akkor azt hiszik, hogy ők jólinformáltak, és nem pletykálnak.
A lány nagyon jófej, nyitott, vannak közös egyezési pontjaink. Amikor mentem megnézi a lakást megkínált teával is, és nagyon jól elbeszélgettünk. Ki fogok vele jönni :) Magyar-kommunikáció szakos, negyedéves.

Úgyhogy most fel fogom hívni a kertvárosi csajt, akinél hétfőn néztem a szobát, és meg fogom neki mondani, hogy találtam jobbat :)
És felhívom a jelenlegi főbérlőnket is, hogy január 6-án visszaadjuk a kulcsokat.

A szoba amúgy nagyobb, mint a kertvárosi lakásban, és ha akarok, még tudok vinni bútort, elfér. Ráadásul tükrös szekrény van.

Most boldog vagyok, kezdem érezni a biztonságot, amit magamnak teremtek.

Nincsenek megjegyzések: