2003. december 19.

Még bent vagyok a munkahelyemen. Vártam valami ünnepélyes, emelkedett érzést, hogy ez az utolsó munkanap, és majd' egy hónapig nem kell jönnöm, de ez elmaradt. Valami hiányzik, nem tudom mi. Nem látom értelmét annak, hogy hazamenjek ... Kopat úgysincs otthon, pár napja megint 8 után jön haza pedig múlthéten általában mindig otthon volt időben. Eddig bírta. Örülök, hogy januártól nem lesz az, hogy azért nem megyek haza, mert nincs otthon. Akkor saját kis birodalmam lesz ... és leszarom hogy hol van és hogyan vágja tönkre az életét a jóhiszeműségével. Rájötem, hogy nagyon nem csípem az olyan embereket, akik "ártatlanok". És arra is rájöttem, hogy mindig is utáltam az ilyeneket :)

Kellemes karácsonyt kívánok mindenkinek, aki ezeket az őrült sorokat olvassa!

Nincsenek megjegyzések: