2003. december 11.

Tegnap nem működött a blog .. ez is biztos a telihold hatása.

Kicsit furcsák az emberek az elmúlt napokban. Mintha mindenki kezdene megőrülni. Főleg a chat világára gondolok itt. Van aki öngyilkos akart lenni, de nem sikerült neki, van aki annyira keresi a tudatosságot, hogy abba tompul bele, aztán van aki bekattan és tombol. Utóbbi emberke "visszahozásában" talán én is tudtam segíteni.

L.-val nem találkoztam kedden, azt mondta 17:10-re jön, én 17:20-ig vártam, aztán haza mentem. Szerdán reggel bejött, hogy bocsi, hogy nem jött, bla..bla..Nincs gond.

Mindenki készülődik a karácsonyra, az utcán rengeteg árus van, gyertyák, szalagok, csomagolópapírok ... még a végén sikerül valami kedvet csempészniük a szívembe a karácsonyhoz.

Könnyűnek érzem magam. Nem biztos, hogy ez a legjobb szó rá, de jobbat hirtelen nem tudok. Bennem van az a bizonyosság érzet, ami régebben is megvolt; miszerint minek aggódjak, úgyis minden rendben lesz. Mintha valami nagyon nehéz vizsgán lennék túl ...

Kopat az utóbbi napokban kezd visszatérni önmagához. Tegnap volt valamilyen próbán egy együttessel, ahol énekelt és dobolt. Azt mondta kitombolta magát, kiadott minden fáradt gőzt. A dobverők megrepedtek ... ő meg nem emlékszik arra, hogy mennyi idő telt el azalatt, amíg ütötte. Végre elhozta a tetkó gépét az ismertőstől, neki állt újra tetoválásokat csinálni. Nem aggódok, tudom, hogy ehhez nagyon ért. 4 emberke már "jelentkezett" nála, ezekből kb 40 ezer bejön.
A munkaügyis pénz megjött, abból pedig kifizetem az ehavi rezsit és a múlthavi elmaradást.

Kopatra visszatérve. Kedd délután találkozott egy amerikai pasival, aki Kaliforniában dolgozik egy rajzfilm stúdiónál. Mutatta neki a régebbi rajzait, a pasinak nagyon tetszett. Lehet hogy ezáltal lehetősége nyílik arra, hogy kimenjen és megvalósítsa önmagát. Ha így alakul én nem fogom megakadályozni, menjen, akkor is ha én nem tudok vele menni.
És ha ki tudnék vele menni... vajon kimennék? Képes lennék arra, hogy mindent magam mögött hagyjak? Ezen majd akkor gondolkozok, ha konkrétan fenn áll majd ez a lehetőség. Addig minek?!

A macska köszöni szépen jól van, haverkodik a hörcsöggel. Baromi hangosan dorombol, Zsófi traktornak nevezte, amikor hallotta. Ráragadt ez a név :)

Nincsenek megjegyzések: