2003. december 22.

Itt vagyok :)

Pénteken este Kopat szokáshoz híven fél 11 körül ért haza. Kicsit elegem volt belőle, már nagyon várom a különköltözést!

Szombat délelőtt: bevásárlás, de csak spórolósan. Délután Kopat kiment a szüleihez, mert vasárnap reggel disznóvágásnál segítkezett és korán reggel nem volt busz. Nincs gond. kicsit paráztam milyen lesz egydül aludni, de aztán nem érdekelet. Este chates, Pécs szoba találkozó. Voltunk vagy 20-25-en, ebből talán ha pár embert ismertem, de nem is bántam. Érdekes volt látni, hog yki kit utál, ki kivel smárol, stb .. :))

Utána 6-an (Szelas, barátnője Emssi, Géza, Gergő, András és én) Elmentünk No disco-ba, Szelasék befizettek engem is. Utoljára talán 3 éve voltam így bulizni, kicsit zavarban voltam. Ráadásul mivel nem készültem rá, hosszú garbó volt rajtam, amibe annyira beleizzadtam, mint a fene. Ugráltunk, táncoltunk, buliztunk, és én újra fiatalnak érezte magam. (mondom ezt 21 évesen )
Kb 3-fél 4ig voltunk ott, utána mivel mondtam, hogy nálam üres a lakás, felmentünk hozzánk. Útközben vettünk kaját, üdítőt.
Kb fél 5-ig voltak ott, utána hazamentek. Nagyon jól éreztem magam, el sem tudom mondani mennyire. Hálás vagyok nekik, amiért kirángadtak a tespedt magányomból.

Vasárnap reggel 9-re már lent voltam a vásárban, Szelason és Emsin kívül a többiek is. Vettem ajándékot, meg 1-2 dolgot, ami még kell a karácsonyhoz, és el is fogyott minden pénzem.

Most meg itt vagyok, mert Kopat megint "intézi a dolgait" és nem akrja, hogy vele legyek. Én meg nem vagyok hajlandó egyedül abba a kurva hideg lakásban lenni. Mikor lesz már január, hogy költözhessek??

Nincsenek megjegyzések: