2003. december 4.

Hihi.. jól vagyok...Csak baromi álmos vagyok

Meló után találkoztam L.-val. beültünk egy csehóba, ittam egy korsó sört. Utána jött egy ismerőse kocsival, és felvitt minket a kollégiumba. Út közben megállítottak minket rendőrök, igazoltatták a srácot :) De nem volt semmi gond, mentünk tovább.

2 órán keresztül beszélgettünk.

Utána csatlakoztunk a többiekhez, névnapi buli volt. A hangulat nagyon jó volt, ritkán látni ennyi barmot (pozitív értelemben) egy helyen :) Egy csomó srác volt, volt még egy csaj, akinek holnap lesz a szülinapja, őt is felköszöntötték. Aztán később jött egy másik csaj is, ő elég jól nézett ki. De az állandó női tag én voltam egyedül :)
És hát persze, hogy az enyhén illuminált állapotban lévő srácok kedves szavakkal illetnek. Szerencsére ezeket nem veszem komolyan, hiába próbálják bizonygatni, hogy "jó nő vagy".
Nagyon jól éreztem magam, bár feloldódni nem tudtam. Most érzem csak igazán, mennyire bezárkódtam ezalatt a 2-3 év alatt...
Negyed egy körül indulam el, és gyalog mentem haza. Kb 1-re otthon voltam. Jól esett éjszaka sétálni a kihalt városban, egyedül. Gyakrabban kellene...

Nem akarom, hogy érzelmileg többet érezzenek irántam férfiak a barátságnál. Nem akarom, hogy lekössék magukat, és engem.

Majd még írok, ha kicsit magamhoz térek jobban :))

Nincsenek megjegyzések: