2003. december 2.

Jól indult a reggel, fél óra alatt két menet :) Jól esett, kicsit bevadulni :)

Hihetelen intezítással vetem magam bele egy új viszonyba. Kopat nem tud róla, de nem akarom letagadni. Szeretném, ha tudná, hogy független akarok lenni egy ideig. Szeretnék másokkal is lenni, és egy régi vágyamat megvalósítani.
Holnapra tervben van egy randi. Azt veszem észre, hogy nagyon nyitottan kezelem a dolgot, nem akarom az illetőt magamhoz kötni, teljes szabadságot akarok neki biztosítani, nem várom el tőle, hogy csak én legyek neki. Persze a védekezést szem előtt tartom!! Gumi nélkül senkivel!
Ilyen voltam régen is, mielőtt komoly párkapcsolatom lett volna. És ismét ilyen akarok lenni. Azt hiszem ráléptem az önmegvalósítás útjára. Élni akarok! Fiatal vagyok még ahhoz, hogy hétvégente az legyen a legnagyobb problémám, hogy mosni, főzni, takarítani kell.

Jesszus.. azt hittem, már postáztam, amit eddig írtam.. na akkor most gyorsan :)

Ja! Írt végre M. :) Ha tehetném felrohannék Pestre és levenném a lábairól :))

Nincsenek megjegyzések: