2003. december 18.

Pocsékul érzem magam. Tegnap dél körül vettem virslis fornettit. Hát nagyon szar volt, valahogy mintha nem kelt volna meg a tésztája, vagy nem is tudom. Talán ennek köszönhetően estére hányingerem lett. Tudni kell, hogy én nagyon ritkán hányok, a cucc inkább alul jön ki, mint felül. De még éjszaka is kirohantam, és hódoltam a fehér istennő előtt, miközben annyira fáztam, hogy azt hittem nem élem meg a reggelt. Nem tudom mitől volt ez, mégcsak alkoholt sem ittam ...
Most sem vagyok valami jól, fázok, a gyomrom kavarog, szédülök és 5 perc alatt el tudnék aludni bárhol.

Azonkívül utálom, hogy éjszaka mindig arra ébredek fel, hogy Kopat annyira szorít magához, hogy szinte agyonnyom.

Ehh.. mostmár ha beledöglök, akkor is túlélem a mai és a holnapi napot. És utána jan. 12-ig pihi, és seggbe rúgom azt, aki megpróbálja beszabályozni, hogy mikor keljek ki az ágyból.
Kicsit azt hiszem ki vagyok merülve. Másfél hete nem tudok normálisan aludni éjszaka, reggel úgy kelek, mintha semmit nem aludtam volna, folyton rémálmaim vannak, ha felébredek éjszaka, legalább egy órán keresztül forgolódok, mire vissza tudok aludni. Az is csoda, hogy még így bírom...

Nincsenek megjegyzések: