2003. december 9.

Bejött ma főnököm, hogy megbeszéljük, hogyan lesz a decemberi nyitvatartás. Arra jutottunk, hogy dec 19-én dolgozunk utoljára, aztán legközelebb pedig január 12-én. Szóval majdnem egy hónapig otthon leszek. Meg fogok őrülni internet nélkül!! Arra gondoltam, hogy a blogot természetesen nem hagyom abba, hanem hetente összeírom, hogy mik történtek, olyan sok minden szerintem úgysem fog történni.

Találkozok ma meló után L.-val. Kibékült a barátnőjével. De akkor mit akar tőlem? Önző dolog csak azt csinálni, ami nekem jól esik?! Igen, az , tudom, de most nem érdekel. Legszívesebben hazamennék, nem akarok vele találkozni. És ha napközben utolértem volna neten, akkor le is mondtam volna. Nyűgös vagyok. És jó lenne már a végére érni annak a könyvnek, amit olvasok...

Nincsenek megjegyzések: