2004. január 3.

B.U.É.K.! :))

Itt vagyok, élek és az események is zajlanak!
Röviden az eddig történtekről:
- hétfőn (jan. 5-én) költözök, ez már biztos, minden le van fixálva, baromi boldog vagyok emiatt
- kiderült, hogy a lakás, amiben eddig laktunk, nem az Antié, hanem a többi szomszédé, és ők úgy egyeztek bele, hogy mi ott lakjunk, hogy csak a rezsit fizetjük. Lesz majd ebből kopp az Antinak, azt hiszem nagyon kibasztunk vele ... de ez az ő karmája..
- kicsit elszállt velem a valóság, olyan, mintha mindent átlátnék, nem problémázok semmin, bármi történik elfogadom úgy, ahogy van, szeretem ezt megélni.
- a szilveszter nyugis volt, otthon voltunk, tévéztünk, lejött hozzánk Pista a barátnőjével, éjfél előtt kimentünk a Széchenyi térre, megnéztük a tüzijátékot, de kiábrándított az amiket láttam. Verekedő emberek, kotta részeg 13-14 évesek, egy srác összeesett a földön és remegett, nem volt eszméleténél ... eléggé kiábrándultam az emberekből.
- földrengés volt szilveszterkor, 3/4-ed 10 körül. Vicces volt, ültünk az ágyon, néztük a tv-t, jobbról jött a hang, azt hittem kint húzza el valaki a kukákat, aztán jött, és beremegett az ágy, az asztal, rajta a karácsonyfával, a szekrények... és ennyi. Utána még voltak kisebb rengések, de az nem volt olyan jelentős. Talán túlságosan sok sci-fi-t olvastam...de szilveszterkor földrengés... olyan... baljós előjelnek tűnik.

Furcsa álmaim voltak mostanában.
1) Egy nagy intézményben voltam több ismerősömmel, egy kémia laborban, vagy valami olyan helyen, ahol "veszélyes" dolgok vannak. Kikísérleteztünk egy oldatot, vagy nem is tudom mit, ami életre kelt és elszabadult. Kinéztem az ablakon, láttam, hogy hatalmas vighar lett, az ég alja vörös színű volt, és 3 hurrikán közeledett felénk. (Sokszor álmodtam már hurrikánról, és minden esetben 3 "tölcsér" van az álmaimban)
Aztán a többiek az ablakhoz rohantak, és csak annyit láttam, hogy dermedten bámulnak kifelé. Az udvaron egy hatalmas lény állt, szürke bőre volt, hegyes fülei, szárnyai, és pirosan világító szemei. Valamit mondott nekünk (nem tudom már mit) aztán elrepült.

Jah! Drog nélkül álmodok ilyeneket!

Aztán a következő is érdekes volt. Álmomban éltem a magam megszokott kis életét, amikor közölték, hogy meg kell küzdenem valakivel/valamivel. De valami démon-féle lény lehetett, mert mindenféle amulettet használtam, és előkészítettem a lakást. De a lény még nem jött el, én meg felébredtem.

Más.

Ha Kopattól eddig nem akartam volna különköltzni, akkor most tuti megtenném. Új életet akarok kezdeni! Nélküle..

Nincsenek megjegyzések: