2004. január 19.

Ma vagyok kereken 8000 napos! :)

Pénteken este Kopat feljött hozzám. Meló után még nekiálltam takarítani, és főzni, hogy ne szombat-vasárnap kelljen ezeket megcsinálni. Hulla fáradt lettem estére, hívtak Sz.-ék dartsozni, de most kihagytam.

Szombaton 1-re jött Gyuri, mentünk szerepjátszani. Tamás (a mesélő) előtt kidobtam a pontokat, egész jók lettek, azt leszámítva, hogy az egyik értékem 6 lett. És ha egy félelf vándorral játszok, aki a későbbiekben egyszerűbb varázslatokat is szeretne tudni, akkor ezt az értéket a fellépésre kellett tennem, mert a többi tulajdonság fontosabb volt. Annyit tudtam módosítani, hogy más-más értékekből lefaragtam pontot, és a 6-ot feljavítottam 9-re. Megállapodtunk abban, hogy a karakterem elég csúnya, azért mert valami vadállat otthagyta a karomnyomát az arcán. Tehát a kinézet nem valami jó; 3 erős csík fut a karakterem arcán végig.
Átmentünk Andráshoz, aztán kb 3-fél 4 körül kezdődött a játék.

Bevallom, féltem attól, hogy nem fogom tudni kellőképpen lereagálni a dolgokat, vagy hogy nem fogok tudni megszólalni, de szerencsére a félelmem alaptalan volt.
Fél 10-körül elindultunk a moziba - Gyűrűk ura 3 -, fél 2 körül lett vége. Amikor mentünk kifelé a kocsihoz valaki hátulról megkopogtatta a vállamat. Kopat volt, ő is megnézte a filmet (tudta, hogy melyikre megyünk). Kicsit cikis volt a helyzet, mert hazaküldeni senki nem akarta, mert kénytelen let volna gyalog menni Pogányba, ami azért nincs éppen túl közel. Úgyhogy jött veünk ő is, de ő csak külső szemlélő volt, nem játszott.

Kb hajnali 5-ig bírtuk. Nagyon jól éreztem magamat. A mesélő elmondta a véleményét, hogy ez a játék remekül sikerült, annak ellenére, hogy a 6 főből csak 4-en voltunk. Mozgalmas volt, haladtunk a történetben, és 1000 tp (tapasztalati pontot) kaptunk. És azt is mondta, hogy eddig én voltam a legprofibb kezdő, akivel eddig találkozott. Kérdezték is, hogy játszottam-e már szerepjátékot, mondtam hogy nem. Szóval megdícsértek, és nagyon boldog voltam, hogy megfeletem. Reggel 6-ra értünk haza, irány az ágy, délig szunya. Utána ijedten ugrottam ki az ágyból, mert eszembe jutott, hogy az a csaj, aki előttem lakott itt, az mára mondta, hogy jön, és elviszi a maradék cuccait (mikro, kávéfőző, stb..) Szerencsére csak olyan 2 körül jött, úgyhogy addigra már rend volt.

Vasárnap délután csináltam pogácsát, mostam, és kellőképpen elfáradtam. Kopat este fél 8-ig volt nálam. Kicsit paráztam, hogy jajj, megint egyedül kell töltenem az éjszakát, de aztán negyed 12 körül hazajött Bea, mert ma megy vizsgázni.

Most meg ... reggel van, én itt vagyok, elvileg dolgozok, gyakorlatilag meg bent ragadtam a történetben, és alíg várom, hogy folytassuk.

Nincsenek megjegyzések: