2004. január 30.

Tegnap délután a munkahelyemen a montor felmondta a szolgálatot. Eddig is előfordult, hogy egyik pillanatról a másikra a képernyő felső fele elfeketedett, középen pedig egy fényes csík volt, viszont egy kis oldalba ütögetéstől visszajött a kép. Tegnap már hiába ütögettem. Legnagyobb megdöbbenésemre ma reggelre főnököm kicserélte a monitort, most egy Philips17 coloson keresztül nézek bele a virtuális világba. Hihetetlenül nagynak tűnik minden a 14-eshez képest.

Este feljött hozzánk G. beszélgettünk a véletlenekről, és azokról a jelekről, amik az ember életét terelgetni akarják. Ő most pont úgy van, hogy egy helyzet megoldásához mindkét irányból kap jeleket, jókat is és rosszakat is. Nem tud dönteni.

A korai ágybakerülés persze így ismét elmaradt, fél egykor már kezdtek leragadni a szemeim. 1 körül már aludtam. Aztán arra ébredtem, hogy valaki csenget. Először azt hittem, hogy csak álmodtam. De nem, Kopat volt az. Kicsit ideges voltam, mert a héten ezt már másodszor játszotta el, és nagyon pocsékul alszok, amikor azon a kiságyon zsúfolódunk ketten, ami egy személynek bőven kényelmes, kettőnek viszont már kevésbé. Ennek ellenére elég hamar elaludtam.
Vannak ügyei, amik zavarnak, és kínosnak érzem, ha másoknak beszélek róla. Pl. most van egy ismerőse, aki előzetesbe került. És mivel ezt a srácot kereste, ezért a rendőrök őt is kifaggatták, emiatt nem tudott hazamenni az utolsó busszal, és ezért jött fel hozzám. Amikor reggel mondtam Beának, hogy miért aludt itt, láttam rajta, hogy valami nagyon zavarja. Azt hiszem meg fogom beszélni Kopattal, hogy felejtse el azt, hogy hétközben nálam alszik. Én sem tudom kialudni magam, és persze azt sem akarom, hogy Beát zavarja.

Szombaton folytatni fogjuk a szerepjátékot ... kíváncsi leszek mi alakul ki ebből a történetből. Mert jelen pillanatban azon a ponton állunk, hogy a történetet itt abba lehetne hagyni zzal, hogy kész, elveszett midnen.

Öcsémet tegnap megműtötték. Jól van, csak épp járni nem tud még. Viszont élvezi azt a helyezetét, hogy bármilyen kaját kér, azt kap, legyen az hamburger vagy rántott gomba...

Nincsenek megjegyzések: