2004. január 12.

Ismet minden megy a regi kerekvagas szerint - csak egy kicsit megis mashogy. Fantasztikus hetvegem volt.

Penteken este Kopat nalam aludt, mivel Bea hazautazott a szuleihez Sz.fehervarra. Szombat delutanig egyutt voltam Kopattal, teljesen mas megelni egy kapcsolatot igy. Este talalkoztam A.-val, es a pecsi chatesekkel. Beultunk Dante Cafe-ba, ott voltunk kb. fel 12-ig, a szamla vegosszege 8700,-Ft korul jott ki, 9-en voltunk.
Utana irany No Disco, oda mar csak 7-en mentunk, egy 5 szemelyes kocsiban. 2 srac a csomagtartoban utazott, mi meg hallgathattunk a megjegyzeseiket, es azt, hogy hogyan molesztaltak egymas hatsojat.

A buli jo volt, reg ugraltam ennyit, Sze., Em., T. 3 korul leleptek, mert rosszul erezte magat, 4-en maradtunk, kb reggel fel 5-ig. Utana elsetaltunk non-stopba, majd Ge.-hez. Geza, es Gergo huga elaludtak, mi ketten meg a gyertyafeny mellett nekialltunk mini biliardozni. Sokat nem lattunk ugyan az apro golyokbol, de ez volt benne a poen. Talan ez az oka annak, hogy mind a haromszor en nyertem :)
Darts-ozni is akartunk, de ahhoz mar tenyleg nagyon sotet volt. Reggel 7 korul jottunk el onnet Gezaval, kb 8-ra ertem haza es bezuhantam az agyba. Del korul csorgott a telefon, A.-volt az, van-e kedvem felmenni egy kicsit a Mecsekre?! Persze! Ok, akkor 2-kor itt es itt a buszmegalloban.

Felmentunk a Domorkapuhoz, onnet kb 5 percre van egy piheno (Flora piheno), ahol a pogany idokben allitolag aldozatokat mutattak be a nepek az isteneiknek. Erdekes kisugarzasa van a helynek ...



Az erdekes az volt, hogy lent a varosban szurke volt minden, fent pedig sutott a nap, es tiszta volt az eg. Lattuk, ahogy a varos felett megalltak a felhok, gyonyoru volt, olyan, mintha egy hatalmas habtenger felett alltunk volna.



Onnet elsetaltunk a tv toronyhoz, onnet irany Kis-Lapis, aztan Lapis. De mire odaertunk, mar lemenoben volt a nap.



Az egesz kb. 6 km volt, nem olyan sok, de voltuk emelkedok, meg dombok, meg minden, ami ilyen helyen van . Ja, es kicsit masnaposan, 4 ora alvas utan. :))

6-ra ertunk haza, csinaltam meleg teat, rendeltunk Don Pepetol pizzat.
Este Bea telefonalt, hogy csak hetfon delutan jon haza, ugyhogy az ejszakat egyedul toltottem. Kicsit para volt ... reg aludtam teljesen egyedul ejszaka ... ilyenkor minden zaj hangosabb, minden sarok sotetebb ... nem felelemnek neveznem, inkabb emleknek a gyerekkori felelmekrol. 11-ig olvastam, aztan szunya reggel 7-ig, es most itt vagyok :) Viszonylag kipihent allapotban :)

Nincsenek megjegyzések: