2004. január 16.

Éjjel fél 3-kor kapcsoltam le a villanyt. Este feljöttek Bea barátnői, akik előttem laktak ott. Nem csatlakoztam a társasághoz, helyette a Forgotten Realms szabálykönyvet tanulmányoztam szombatra.

Hirtelen olyan, mintha minden probléma megszűnt volna, könnyűnek érzem az életem, problémamentesnek. Nem mintha ezt bánnám, nagyon örülök neki. Egyedül ami nehézséget jelenthet az az anyagiak. De más téren azt hiszem rendben és összhangban vagyok.

Ismét mozgalmas hétvége elé nézek, szombaton 1-re jönnek értem, megyünk szerepjátékozni, aztán a játékot megszakítjuk este 10-kor a Gyűrűk ura 3-mal, a film után pedig ha minden igaz megy tovább a történet, ki tudja meddig. A vasárnapom előre láthatólag esemény mentes lesz. Jó lenne, ha ki tudnám aludni magamat, kezdem érezni, hogy nem elég a napi 5 óra alvás, azt hiszem már hallucinálok is néha. Este, vagyis éjjel, amikor lekapcsoltam a villanyt, és már félálomban voltam, hallottam, hogy valami koppant, mintha leesett volna valami. Nehezen jutott el a zaj a tudatomig, de felébredtem rá. Aztán amikor ismét kezdtem félálomba merülni, megint hallottam egy furcsa zajt, olyan volt, mintha valaki valamilyen tüzet lobbantott volna fel. Erre határozottan kinyitottam a szememet. Persze sehol nem volt semmilyen tűz ...

Ma este Kopat nálam alszik. Amióta külön költöztünk nagyon féltékeny, szinte már paranoiává vált neki az, hogy ha ő nincs mellettem, akkor biztos egy másik pasival vagyok. Pedig most nincs rá oka, hogy féltékeny legyen.

Nincsenek megjegyzések: