2003. április 10.

Tegnap ünnepeltük a második évfordulónkat Kopattal. Mivel ma van a névnapja, ezért a kettőt egybevontam, és vettem neki egy Boris Valejo-s könyvet, asszem Víziók a címe.
Már kitaláltam, hogy ha lesz honlapom, akkor milyen lesz a nyitó oldal. Hmm... hát.. elég bizarr :) Csak végre eljutnék már odáig, hogy kicsit tanulmányozom a html szerkesztést. Teljesen cset-függő lettem. Egész nap rajta vagyok és dumálok. Ami nem baj, csak lenne épp más dolgom is. Van egy halom könyv, amit kölcsönkaptam és amit ki kellen olvasnom, plusz még tegnap is kaptam egy könyvet Kopattól. Lehet hogy átváltok könyvmoly nickre :)). Emlékszem régen, amikor ált. és közép suliba jártam, minden nap kaptam kajára pénzt. Én meg nem kaját vettem rajta, hanem inkább könyvet :)). Ahhoz képest pedig nincs is sok könyvem. Hétvégén voltam egy kedves barátomnál, akinek roskadozott a könyvespolca a jobbnál jobb könyvektől. Azt hiszem mondani fogom neki, hogy ha esetleg történne vele valami, akkor legyen olyan kedves és hagyja rám a könyveit :))).

Valami változott bennem pár napja. Vannak gondolatok, amik hirtelen felvillannak a fejemben. Képek, érzések és néha nagyon erősen megérzem a hozzám közelálló emberek hangulatait. Próbálom leküzdeni magamban azt az erős utálatot, amit egy személy iránt érzek. Valamennyire talán sikerült is. Nem tehetek róla, nem bírom elviselni, ha fizikailag vagy lelkileg bántanak egy hozzám közelálló személyt.

Nincsenek megjegyzések: