2003. április 7.

Hol is kezdjem?! Túl sok benyomás ért, azt sem tudom hogyan írjam le.
Hétvégén voltam szobatalin. Én nagyon jól éreztem magam, ezerszer jobban, mint múltkor, talán mert már nem volt olyan idegen a környezet, és ismerős arcok is voltak:) Sok mindent tanultam, sok mindent kaptam, sokat adtam, és sokat veszítettem. Valami megváltozott bennem, ez talán főleg egy embernek köszönhető. Nehezen jönnek most a szavak. Nyugalmat érzek, kiegyensúlyozottságot, pedig ... pont hogy kicsit zavarosabb lett a helyzet. Mégis úgy érzem, hogy nem kell döntenem, az élet majd meghozza a döntéseket.
Éjszaka furcsa "álmom" volt, nem is biztos hogy álom volt. Beszélgettem valakivel, bár arra már nem emlékszem, hogy miről. Utána megtudtam, hogy annak az illetőnek erős telepatikus képességei vannak. Majd meg is kérdezem tőle, hogy csak az én fantáziám működött, vagy tényleg "meglátogatott" :)

Kicsit fáradt vagyok, de ebbe a fáradtságba elégedettség is vegyül és nyugalom. És bizonyosság, bár az valamennyire mindig is jelen volt az életemben, de most sokkal erősebb. Nem is tudok most többet írni. Van még mit feldolgoznom magamban :)

Nincsenek megjegyzések: