2003. április 3.

Főnököm fia tegnap bejelentette, hogy lehet, hogy megszűnik a cég ... Úgyhogy a tegnapi napom kicsit gyomorgörcsös volt, meg a ma reggelem is. Délelőtt telefonált, hogy nem is biztos, hogy be kell zárnunk, de erről akar majd velem beszélni személyesen. (????) Most nem tudom mit gondoljak. Ha ez megszűnik, akkor nem lesz fizum, és csetelni sem fogok tudni. Azt hiszem túlságosan internet függő lettem. De talán ez nem is csoda, ha az embernek egyedül kell lennie egész nap. A cseten nagyon sok embert ismertem meg, és nagyon megszerettem őket. Szombaton találkozok is velük :)) Már csak kettőt kell aludni!

Múltkor amikor volt szobatali, Lhamoéknak volt Thoth tarot kártyájuk, és mindenki húzott egy lapot :) Nagyon megtetszett nekem az a kártya, úgyhogy el is határoztam, hogy ha törik, ha szakad, de majd beszerzek egy olyat :) Anathon pedig azt mondta, hogy neki van ilyen, de nem használja, és ha kell, akkor nekem adja, csak most egy ismerősének adta kölcsön.

Kezdek a vége felé közeledni a Jéghegyek Népe könyvsorozatnak. Nem értem, hogy miért szűnt meg a kiadó, mint ahogy azt sem értem, hogy miért van az, hogy kb 200 emberből 1 ismeri ezt.Támadt egy ötletem!! Leírom ide, hogy miről szól, hátha kedvet csinálok másoknak ahhoz, hogy elolvassák :))

Margit Sandemo: Jéghegyek népe
"Gonosz Tengel régesrégen, többszáz éve kiment a pusztába, hogy eladja a lelkét a Sátánnak.
Ő lett a Jéghegyek Népének ősapja.
Az ördög földi hatalmat ígért neki és az utódainak, ha ennek fejében minden nemzedékből legalább egyetlen leszármazottja a Gonosz szolgálatába áll és gaztetteket követ el. Varázserejükről és sárgás fényben égő ragadozószemükről lehet felismerni őket. Egyiküket olyan természetfeletti hatalommal ruházta fel a Sátán, amelyet addig nem látott a világ és ezután sem fog látni.
A nemzetségen addig ül az átok, amíg valaki meg nem találja Gonosz Tengel üstjét, s benne azt a varázsfőzetet, amellyel megidézte a Sötétség Fejedelmét.
Így szól az ősi legenda.
Vagy talán mégsem így történt?
Valójában úgy esett, hogy Gonosz Tengel felkereste az élet forrását, és ivott a gonoszság vizéből. Örök életet és az emberiség feletti hatalmat ígértek neki, ha ennek fejébe eladja utódai lelkét a Gonosznak. De számára rossz idők jártak akkoriban a földön. Ezért csendes szendergésbe vonult vissza, hogy kivárja amíg eljön az ő ideje. Az üst, amelyről annyit regéletek, nem is üst, hanem korsó, melyet elásott a gonoszság vizével.
Gonosz Tengel most türelmetlenül vár a jelre, hogy felébressze szendergéséből.

Na jó, ennyi elég is :)) Azt elfelejtettem írni, hogy 47 kötetes, és baromi nehéz megszerezni. Egyébként pedig könnyű olvasni, izgalmas érdekes kis ponyvaregény, amiben ki tudja, még talán világmegváltó igazságok is vannak :)

Nincsenek megjegyzések: