2003. április 18.

Ez már a 3. nap, amikor későn kerülünk ágyba, de annak ellenére, hogy alíg látok ki a fejemből, nem bánom. Elmondhatom hogy van 3 új barátom/haverom. Tegnap este szétszedtük az otthoni gépet, és újra lett telepítve a windows is. Közben persze ment a szöveg, és már szinte feküdtünk a röhögéstől. Rég éreztem magam ilyen jól.
Kölcsönkaptam a Necronomicon c. könyvet, de az álmosságtól csak kb 7-8 oldalt tudtam olvasni belőle. Megakadtam a honlapom szerkesztésében. Elszomorított az is, hogy amikor az otthoni gépre ráraktam azokat a cuccokat, ami a munkahelyi gépemen voltak, akkor a színek teljesen máshogy néztek ki, és a szép márványmintás hátterem, ami a benti gépen csodálatos volt, otthon olyan pixeles volt, mint a kockás konyharuha :(

Valahogy idén egyáltalán nincs húsvéti hangulatom. Nem foglalkoztat sem a tojásfestés, sem az ajándékok, talán mert tudom, hogy különösebben nem kapok semmit, és mert Kopatnak én is csak valami kis apróságot adok. Tojást festeni sincs kedvem. Hétfőn meg úgysem engedek be senkit, utálom ezt a hülye locsolósdit. Max Kopatnak engedem mag, de csak ha nagyon ragaszkodik hozzá. Tavaly is csak neki engedtem, tavaly előtt még neki sem! Van aki a Valentin napot utálja, én meg ezt a büdös pacsulis napot. Meg a főnökömet. Pontosabban a főnököm fiát, aki most a főnököm. Össze-vissza variált minden hülyeséget. Nem foglalkozok vele.

Pénteki hangulatom sincs. Sőt! Az élethez sincs ma hangulatom. Legszívesebben elvonulnék távol a világtól egy könyvvel. Vagy kettővel :) Mindezek ellenére egész jó kedvem van, a nap is süt ... csak nem érzem, hogy ez a nap más lenne, mint a többi.

Nincsenek megjegyzések: