2003. április 1.

Nem tetszik nekem ez az április elseje... Már azzal kezdődött, hogy korán reggel dolgozni kellett :)) Aztán a net is olyan lassú, hogy ha nem lennék ilyen álmos, akkor már rég kidobtam volna a gépet az ablakon.

Érzelmi váltságban vagyok! (itt a világvége) Kopat tegnap nagyon kitett magáért. Kihozta a zaciból a videót, kaptam 2 fajta teafüvet(hawaii coctail és skót karamell), megvette nekem azt a felsőrészt, ami múltkor a kirakatban megtetszett (fekete, hálós), kihoztunk kölcsönzőből 2 fimet is, este pizzát rendeltünk(akkorát, hogy még ma is az lesz a vacsi). Bevallom voltak olyan pillanataim még a mai nap során is, amikor azt gondoltam, hogy ennek véget kellene vetni. Mármint ennek a kapcsolatnak. Ráadásul még lenne is talán valaki..... Aztán hirtelen mintha rám kiabáltak volna: Ébresztő! Nemsokára 2 évesek lesztek! És szereted őt, akkor meg miért akarnál végetvetni ennek?
Sok mindenen mentünk keresztül együtt, és tény, hogy nem mindig csak jó dolgok voltak. De azt hiszem mással még ennyire sem tudnék ellenni. Elvégre melyik másik férfi lenne képes arra, hogy velem együtt adjon ki artikulálatlan hangokat, versenyezve azon, hogy melyikünk az idiótább :)) Olyan aranyos szokott lenni, amikor sejpítve meséli, hogy a tv-t igenis a hörcsögünk fordította el, mert ez egy olyan höcsög, aki egész nap tv-t néz, és amikor látja, hogy jövünk haza, akkor gyorsan kiugrik a rácsból, és kikapcsolja a tv-t, de arra, hogy vissza fordítsa már nem marad ideje. :)
Mit is csinálnék nélküle?! Rá alapoztam az életemet, remélem nem hiába. Kísértések pedig mindig is voltak, és mindig is lesznek, de a közös élmények összetartanak.

Nincsenek megjegyzések: