2003. április 28.

A hétvégém egyszerre volt izgalmas és unalmas.
Szombaton találkoztam egy új ismerősömmel, akit a cseten ismertem meg. Elmentünk fel a Tv toronyhoz, útközben sokat beszélgttünk a mágiáról és a mágia-használókról. Mesélt a tapasztalatairól, és arról, hogy milyen könnyen elindul az ember a lejtőn, és hogy mennyire nehéz onnét visszakerülni. Du 2kor találkoztunk, fél 8ra értem haza, Kopat kicsit ideges volt. Ideges alatt értsd: féltékeny. :) Pedig nincs rá oka.
Vasárnap egész nap otthon döglöttünk. Le akartam menni a vásárba, körülnézni a könyvárusok között, de mivel esett az eső, lemondtam erről a tervemről. Baromira untam az agyamat. Bevonultam a kis sarokba, ami ezentúl az én szentélyem lesz, és ott "játszottam" a tarot kártyámmal. Leginkább arra húztam lapot, hogy milyen a kapcsolatom más emberekkel. Egy illetővel kapcsolatban kétszer is húztam, és mind a kétszer majdnem ugyanaz a lap jött ki. Mindenképp valamiféle kettősség van jelen. Remélem ma találkozok vele és rá tudok kérdezni erre a kettősségre.

A hétfő reggelt azzal kezdtem, hogy jól felidegesítettem magamat. Mennem kellett az éves nőgyógyászati szűrésre, és ilyenkor általában a doki vérvételre is elküld, attól pedig rettegek. Gyűlölöm a tűnek már a látványát is -> nem lesz belőlem kemény drogos, az már biztos :)) Megkérdeztem Kopattól, hogy eljönne e velem?! Nem. Két éve ismerjük egymást. Ezalatt az idő alatt egyszer sem jött el velem. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy nemcsak magam miatt megyek, elvégre talán neki is jobb, ha én gyógyszert szedek, és nem kell a hülye gumival bajlódni, de valahogy úgy tűnt, nem nagyon érdekelte. Aztán persze küldött mailt, meg fel is hívott, hogy jaj, ne haragudjak stb... Csak épp rosszul esik, hogy ennyit sem kérhetek tőle, és az ilyen kis dolgokban nyilvánul meg, hogy egyes emberek hogyan állnak hozzá az élethez, és a párkapcsolathoz.
Természetesen most hétvégén sem jutottunk el abba a kínzó múzeumba, bár hozzá kell tenni, hogy ez azért volt, mert a szombati napomat "elcsigáztam " , vasárnap meg nincs nyitva legalábbis mi így tudjuk. Valószínűleg köv hétvégén sem megyünk, mert akkor meg Pestre megyek, legalábbis egyenlőre így tűnik.
Kopat lefénymásolta nekem a Necronomicon c. könyvet. Húsvétkor kerestük könyvesboltokban, de sehol nem volt :(

Nincsenek megjegyzések: