2003. április 11.

"Figyelj!...Kemény lesz, amit most mondani fogok! ... Két hónapot adok nektek.... Ő tarot kártyából jósol ... nekem nem kell kártya." (Kaly)

Kavarognak bennem a gondolatok ... Megpróbálom az elején elkezdeni. Tegnap délután megvettem azt a tarot kártyát, amire annyira vágytam. A "véletlennek" köszönhetően pár napja Kopat összefutott egy nagyon kedves régi ismerősömmel, aki elhívott minket csütörtökön a Papucsba(kiskocsma), Zsolt-napozni. el is mentünk. Ott volt Csoki és Roland, meg Kaly is. Uhh.. mit s mondjak róluk?! A Rolandba kb 3-4 éve nagyon szerelmes voltam, de csak szellemileg, fizikailag nem vonzódtam hozzá, pedig egy kívülálló egy nagyon jóképű srácot látna benne. Aztán megkért hogy hozzam össze a legjobb barátnőmmel ... hmm... érdekes helyzet volt.De nem is fontos. Csoki ... ő egy elvarázsolt alak, de olyan, mintha a bátyám lenne. Roland által ismertem meg, mellesleg majdnem egy helyen laktunk. Sokszor volt, hogy elmentünk pénteken Papucsba, és csak ültünk, meg sem szólaltunk, de megértettük egymást. Nagy szeretet tölt el ha rá gondolok. Kaly ... nem tudom leírni ... végleteket élt meg, 3 egyetemen tanult egyszerre, parlamentbe került, RTL Klubban nyilatkozott sokszor, cikkeket írt a Népszabadságba ... feladott mindent ... Eltoukhbotta ... Ők egy csoportba tartoznak ... "Isten szava változtatás nélkül" Kerestem, keresem benne a szekta jelleget ... elég sokat olvastam szektákról, de ebben nem találom. Egyszerűen csak ítélkezés nélkül élnek, nem ítélnek, ezáltal kapcsolatba tudnak lépni Ringóval is. Ő egy ún. szellemi vezető volt. De mára már abba hagyta, nem foglalkozik tanítással. Ezt most abban hagyom, ha valakit érdekel személyesen mesélek neki erről.

Nagyon jól éreztük magunkat este, csocsóztunk, még én is, pedig nem tudok :) Olyan jó volt. Hajnali 1re értünk haza.

Aztán reggel jött a hidegzuhany. Kopat 350.000 Ft-ot kért kölcsön egy ismerősünktől, még januárban. Ezzel még nem is lenne gond, de eltitkolta előlem. Amikor kb 1 hónapja kiderült kivertem a hisztit. Akkor került zaciba a videó, stb... Akkor azt mondta 100.000 Ft-ot kért kölcsön. Gyűlölöm a hazugságot!! Nem az a baj, hogy kölcsönkért, bár az is egy baromi rossz húzás volt, hanem az, hogy eltitkolta előlem, és még hazudott is. És nem először teszi ezt. És nem először pofázom el neki, hogy legyen hozzám őszinte, mert egy kapcsolat alapja a bizalom. Nem érti meg.Én pedig lassan kezdek felőrlődni mellette. A saját életét úgy teszi tönkre, ahogy akarja, de nem fogom hagyni, hogy engem is magával húzzon. Mellette maradok addíg, amíg helyrehozza az életét, mert ha most elhagynám összeroppanna. Aztán ha helyrejön, majd meglátjuk mi lesz. Talán érthető, hogy elgondolkozok azon, hogy leéljem-e az életemet egy olyan ember mellett, akiben nem lehet megbízni, mert hazudik folyamatosan. Egyetlen egy dolog van, amit ha most eljátszik, akkor már nincs több esély. Azt hiszem többet tűretem el, mint amennyit más eltűrt volna, de az én türelmem is véges.

Nem tudom mi történik körülöttem, bennem. Minden megváltozott. "Viharfelhők gyülekeznek." Külső nehézségeket kapok, olyanokat, amik tőlem függetlenek, engem mégis nagyon közelről érintenek. Nem tudom mennyi bennem a küzdeni akarás ezek ellen. Reggel úgy éreztem feladom. Aztán mégsem. Más életet szeretnék, de nincs erőm ahhoz, hogy felégessek magam mögött mindent,meg ennek nem most van itt az ideje, még várnom kell. Furcsa... legszívesebben elhagynám magam ... összeomlanék ... nem tudom mi tartja bennem az erőt, de hálás vagyok érte. :)

Nincsenek megjegyzések: