2003. április 4.

Már csak 1et kell aludni. :)

Fönököm dél körül bejött és odaadta a fizumat. Pont jókor jött, bár úgy tűnik, kezdünk kilábalni, ebből az anyagi válságból. Remélhetőleg Kopat nem csinál több hülyeséget. Elkezdtem tanulmányozni a html szerkesztés alapjait tegnap. Mit ne mondjak, elsőre nem tűnik valami egyszerűnek. Arra gondoltam, hogy csinálok egy weboldalt, a freeweben már regisztráltam is, csak épp még nem tudok mit feltenni oda :)) Azt veszem észre, hogy egyre jobban érdekel a számítástechnika ... bár eddig is érdekelt. Mindig is csodáltam azokat, akik órákon keresztül el tudnak beszélgetni programokról, meg hardverekről, szoftverekről, úgy hogy szinte csak számokat és betüket mondanak egymásnak :))

Túl élénk a fantáziám. Álmomban egy várban voltam, valaki elől (mint mindig) menekültem. Voltak velem páran, olyan, mintha valamiféle vezető lettem volna, mindez egy pár száz évvel ezelőtt. Aztán amikor szembekerültünk az ellenséggel, kinyújtottam a karomat, széttártam az ujjaimat, kimondtam egy szót, mire az ujjaim végéből villámok csaptak elő, és mi tovább tudtunk menekülni. Nem emlékszem erre a szóra, de azt tudom, hogy álmomban már többször varázsoltam ezzel.
Néha úgy érzem rossz korba születtem. Nagyon vonzz a 17.-18. század, még talán a 19. is. Boszorkányok, kuruzslók, sötét középkor....most hirtelen az jutott eszembe: jó lenne újra megélni ezt :))) Annyi mindent szeretnék megtapasztalni...Imádom, amikor álmaiban izgalmas helyzetekbe kerülök, amikor valami olyasmi történik velem, amiről tudom, hogy éber álapotban sosem fordulna elő. Jó érzés repülni szárnyak nélkül .... ezt, mondjuk ha drogoznék, lehet hogy többször élném át :)) De én még egy hülye kis füvesciginek sem éreztem a hatását :( Bár állítólag akkor nagyon keveset szívtam belőle. Azért egyszer jó lenne ezt is megtapasztalni.

Eszembe jutott még egy érdekes dolog. Amikor kicsi voltam, esténként mindig elképzeltem milyen életem lesz - persze egy kicsit kiszíneztem - ha felnőtt leszek.Persze mindig vlt benne egy jó pasi, és mindig akkor aludtam el, amikor megcsókolt volna. (Többet akkor még nem tudtam a párkapcsolat szépségeiről:) És mindig egy lakást láttam magam előtt. Egy olyan lakást, amelyet tudom, hogy nem láttam még sehol. A nappaliban voltam mindig, az ajtóval szemben volt egy nagy ablak, előtte egy asztal jobb oldalon egy izé..kanapé féle. A falon színes kép. Annyira élesen láttam ezt a szobát... a többit nem. Nem tudom, hogy ez egy létező lakás lehet-e, vagy esetleg egy emlék.... de a napokban is történt egyszer, hogy egy szobában voltam, de nem tudtam kinél. És nagyon részletesen láttam mindent. Lehet hogy asztrálutaztam?? De akkor miért lakásokba? Miért nem egy ismerőshöz vagy olyan helyre, ahova szeretnék eljutni? Áhh.. nem tudom a válaszokat.. és úgy érzem hogy kezdek kicsit beleőrülni abba, hogy keresem a válaszokat, de nem találom...

Nincsenek megjegyzések: