2004. május 28.

Végre péntek ...
A melóhelyemmel kezdek megbékülni, ma kötöttem meg az első szerződésemet egy ügyféllel. A többiekkel nincs különösebb bajom, érdekes látni ki hogyan beszéli ki a másikat a háta mögött. Na az ilyen helyzeteket igyekszem kikerülni, inkább nem nagyon beszélek magamról.

Jövő héten szerdán hozzuk el az új albi kulcsait :) Már nagyon várom, hogy átköltözzünk. annyi mindet kell majd venni ... csak végre kapnám meg a pénzemet.

Amúgy elvagyok, mint hal a vízben. Hiányoznak azok az emberek, akiket chaten ismertem meg, és akikkel szinte minden nap "beszéltem". De valamit valamiért ...

Holnap megyek szerepjátékozni is ... ott is régen voltam már.

Igazából nem nagyon történik semmi. Jól vagyok, jól vagyunk, néha hülyeségeken besértödök ugyan, de majd igyekszem ebből kigyógyulni.

Hiszem kicsit elszeparáltam magam másoktól ... de most tényleg annyi minden van változóban, és néha annyira fáradtnak érzem magam, hogy nincs időm másokra. És energiám sincs. Reggel 6-kor kelek, egész nap meló, van, hogy halálra unom magam, aztán mire hazaérünk jobb esetben 6-7 óra ... Vacsi, és zuhanás be az ágyba ... Még nem álltam át erre az életritmusra. Kell pár hét-hónap.

Üdv mindenkinek ... hiányoztok ...

Nincsenek megjegyzések: