2004. május 14.

Utolsó munkanap ezen a helyen ...
Érdekes, érdekes, de igazából nem kelt bennem sem rossz érzést, sem feszültséget, semmi ilyesmit. Megy tovább az élet, csak kicsit máshogy ... majd kiderül, hogyan.

Tegnap végre vettem combharisnyát, feketét, fölül csipkéset :)Szééép (nem csak szerintem). Utána beültünk teázóba, és 2-3 órán keresztül beszélgetttünk. Nagyon jó volt :) Igaz, hogy már 4. napja tervezzük, hogy korán hazaérünk, és hamar lefekszünk aludni, mert kicsit már fáradtak vagyunk, de valahogy ez sosem jön össze. Fél 9 után értünk haza, vacsi, fürdés, miegymás :)) Volt vagy 1 óra, mire lekapcsoltuk a villanyt. Füstölő, gyertya.. hihihi.. elvégre hónap fordulónk van :) A harmadik ... Jó lesz ezekre visszagondolni.

Hétvégén nem megyünk ki anyuékhoz, otthon lesz apám, nem férnénk el, meg aztán nem sok kedvem van apámmal találkozni. Ez szült egyfajta feszültséget azt hiszem ... Mármint otthon. Mármint köztünk .. Jááj.. úgy értem Bea és köztem. Merthogy a szülei lejönnek hétvégén, évfordulójukat ünneplik, és ott alszanak. Csak akkor Beáék hol alszanak?! Mert ugye most G. is nálunk lakik ... Szerettem volna segíteni ... de sajnos többet nem tudok tenni ...

Kellene még valamit írni ...
Jah, igen ... azt, hogy ki tudja mikor írok legközelebb a blogba. Lehet, hogy hétfőn, lehet, hogy egy hét múlva ... lehet hogy többé már nem ... Az idő majd választ ad erre. Ez van ... a változásokat el kell fogadni, legtöbbször a javunkat szolgálják, akkor is, ha abban a pillanatban ez nem tűnik egyértelműnek.
Ennyi.

Nincsenek megjegyzések: