2004. május 17.

Első nap az új munkahelyen... Nem is, kezdem a hétvégével, de csak tömören, pár szóban.
Szuper volt :) Szombaton sétáltunk egy nagyot, és beszélgettünk is egy nagyot.. Olyan jó, hogy tudunk beszélgetni. Vasárnap vásár, aztán pihi, semmi különös, édes semmittevés, de nagyon bejött.
Megismertem Bea szüleit, nagyon aranyosak :) Tök jó, hogy vannak még ilyen normális szülők ...

És most az első munkanap ... Semmittevés ... Vártam főnökre, hogy közölje hova akar ültetni, mit akar csináltatni velem, délután olyan 2-3 körül meg is mondta. Megismerkedtem emberekkel, persze a névmemóriám szar, és csak 1-2 nevet jegyeztem meg. Majd idővel ... bár ... hogy őszinte legyek nem is nagyon érdekelnek egyesek :))
Internet hozzáférésem nem nagyon lesz ... max. annyi, hogy az e-mailjeimet meg tudom majd nézni. Meg persze Y. munkahelyén ;) Jujj, furcsa így írni, hogy az ő munkahelye ... annyira megszoktam, hogy az enyém ...

Telefonált ma egy nő albérlet ügyben, itt lenne egy utcával arrébb, ott, ahol lakásom lehetne, ha anyámék annak idején nem adják el mamám lakásást. Szerdán megyünk megnézni. Kíváncsi vagyok, hogy milyen. Egy idősebb nénivel beszéltem, mondta, hogy most festetnek, és a felújításokkal kb júni elejéig végeznek is ... Majd meglátjuk, hogy s mi lesz ...

Ööö... akartam még valamit írni, de fáj a fejem, és elfáradtam a semmittevésbe és elfelejtettem. Na mindegy. Mai napra kitűzött feladatok még: bevásárlás, kaja, fürdés, hmm,hmmm (értsd ezalatt: egyebek)... és alvás :)))

Nincsenek megjegyzések: