2004. május 4.

Voltam már jobban is, beköszöntettek a vörös napos ünnepek, amiket baromi nehezen vészelek át. Görcsök, derékfájás, fejfájás, fáradékonyság ... néha azon csodálkozom, hogyhogy még élek az 5. nap után. Ha férfi lennék nem bíznék olyan élőlényben, ami majd' egy hétig vérzik, és mégsem döglik meg :))

Komolyabbra fordítva a szót; kicsit beparáztam. Beáék találtak maguknak tegnap albérletet, olcsót, és olyat ami jó helyen van. Úgyhogy én is nekiugrottam és elkezdtem nézni az internetes hirdetéseket. Menjenek a francba azok az oldalak, amik albérletközvetítőként tűntetik fel magukat, és 2003. december óta nem frissítették az oldalukat. Erről ennyit. A. azt mondta segít keresni. Elkezdtem aggódni. Tudom, hogy nem kellene ... Legrosszabb esetben is tudunk még maradni talán 1 hónapot ... de jó lenne ha már júniustól másik helyen lennénk.

... "Segítsetek Vuknak a kisrókának" ...

Érdekes álmom volt. Volt egy macskám, amelyik lekölykezett és 5 kiscica született. Az egyikkel valami nem stimmelt, mert kicsit agresszívebb volt a kelleténél. Még csukva voltak a szemei, de már támadt. Kifeszítette az állkapcsát és ráharapott a kezemre. Amikor leszedtem, akkor utána megint nekem esett.

Nincsenek megjegyzések: