2004. május 7.

Forr a vérem, úgy érzem szétpattanok a vágyakozástól. Már csak 1 nap :) Hihetetlen ... olyan dolgokat tudok meg magamról, ami azért engem is meglep. Például sosem hittem, hogy szavakkal ilyen jól ki tudom fejezni, hogy mit tennék a Kedvesemmel :)

Tegnap nagyon nő voltam. Vettem magamnak egy cipőt, mert nincs átmeneti tavaszi cipőm. És vettem egy kicsit csipkés fehérnemű szettet, melltartó és tanga. Nagyon megtetszett, olyan kis nőies :) Meg persze egy 101 kiskutyás zoknit is :))
Ma meg szoknyában vagyok ... valami nem stimmel ... évente 1x ha szoknyát húzok, akkor is csak akkor, ha már nagyon muszáj valahova kiöltözni, de általában kerülöm az ilyen helyeket :) Most nő vagyok. És nem azért, mert kell, hanem mert ez esik jól. És állítólag jó lábaim vannak :))

Holnap jön Y. Mindent megteszek, hogy elvarázsoljam :) Bár igazából azt hiszem ez a 4 hét, ami eltelt előző találkozásunk óta megtesz mindent helyettem is. Ki vagyunk már éhezve rendesen ;) Csak az ágy ne essen szét alattunk.

Nincsenek megjegyzések: