2003. október 28.

Zenék minden mennyiségben, majdnem minden stílusban. Nagyon tetszik, hogy ingyen hozzá tudok így jutni, ezen a dc-n keresztül :) Mostmár csak el kellene Kopatnak hoznia a cd-írót, hogy az otthoni winchesterről át tudjuk írni cd-re a sok cuccot, hogy aztán az otthoni winyót elhozhassam a melóhelyemre, és arra átmásolhassam azokat, amiket eddig letöltöttem. Próbálom letölteni A kör c. filmet, viszont valamiért nem akarja lejátszani a gép.

Otthon nyugalom van, annak ellenére, hogy még mindig nincs pénz, csak néha egy kevés, annyi, amennyi pont elég ahhoz, hogy kaját tudjunk venni, de abból is csak a legszükségesebbet.
Múltkor azt álmodtam, hogy még iskolába járok, és nem kell törődnöm olyan dolgokkal, hogy miből veszek kaját, ezt-azt, mert tudtam, hogy a szüleim gondoskodnak erről. Azt hiszem anno ezért mondták mindig a felnőttek, hogy addig örüljek, amíg iskolába járok. Úgy gondolom, hogy normális körülmények mellett is érezhetném azt a biztonságot, hogy gondoskodnak rólam. De most senki nem gondoskodik rólam, csak én magam, sőt, én gondoskodom Kopatról is. Kicsit nehéz. Szeretném, ha nekem csak annyi dolgom lenne, hogy eljárok dolgozni, néha főzök, néha takarítok. Nem azzal van a bajom, hogy úgymond a felnőtt korosztályba tartozom, vagy legalábbis abba, ami már majdnem felnőtt. Nem is azzal, hogy nem járok iskolába, mert utálok olyasmit tanulni, ami nem érdekel, sőt, meg sem tudom tanulni. Örülök annak, hogy van munkahelyem, és önálló keresetem, hogy el tudom látni magamat. De az a biztonságérzet hiányzik nagyon.

A napokban került kezembe egy kis füzet, amibe régen valahonnét kiírtam az istenek neveit, pontosabban az istenekét és a démonokét. Betudható ezek az istenek/démonok annak, hogy az emberek régen mivel nem ismerték a fizika törvényeit - vagy legalábbis nem annyira, mint mostanság - ezért minden természeti jelenséget 1-1 istennek, démonnak tulajdonítottak?
És mi a helyzet a necronomiconnal? Van aki azt állítja, hogy az egész mű csak H.P.Lovecraft kitalációja, és hogy ő maga alkotta meg, ezáltal alapot teremtve az írásainak (amik véleményem szerint nem is olyan jók). Aztán olyan véleményt is hallottam, miszerint a könyvet egy "mágus" írta, kigúnyolva az akkori "varázsló" társadalmat. Egy ismerősöm szerint a könyvnek vannak olyan részei, amik ha pontosan lennének leírva, akkor használhatóak lehetnének. Viszont ha ezek a démonok csak kitalációk, akkor hogyan lehet megidézni őket?? Mintha ebben az egészben lenne egy hatalmas logikai bukfenc. Szívem szerint szeretnék hinni abban, hogy vannak ilyen lények, mert könnyebb lenne azt mondani, hogy igen, ez azért történt, mert x,y démon idézte ezt elő.
De ha józan észre hallgatok, akkor úgy látom, hogy minden élethelyzetet mi magunk idézünk elő, legyen az jó vagy rossz.
És persze minden helyzet alkalmat ad a tapasztalásra, és a tanulság levonására.
De akkor miért tartja magát ilyen masszívan ez a démonkba vetett hit??

Nincsenek megjegyzések: