2003. október 13.

A hétvégén kb 20E Ft-ot költöttem el. Kicseréltük a gázpalackot, bevásároltunk az Intersparban 8000-ért, vettem pulcsit, könyvet, porszívót a vásárban 3000-ért, hosszabítót, hogy végre tudjam használni a gépet otthon, meg kis apróságokat.
Ennyit ér a pénz.
Kifizettük a tulajt, tök rendes volt, mondta, hogy ha bármi gond van, szóljunk neki nyugodtan.
Azt nem értem, hogy ő a barátnőjével miért lakik egy sokkal kisebb lakásban, és miért a nagyobbat adják ki, ahelyett, hogy a nagyobban ők laknának. Na mindegy, ez az ő dolguk.

Álmos vagyok, fáj a fejem már 2. napja, aludni akarok, szeretkezni akarok, enni akarok, világgá akarok menni .... de amúgy jól érzem magam :)

Arra jöttem rá, hogy a hétvégék alatt jobban elfáradok, mint hétköznap. Szombaton délelőt bevásárlás, délután takarítás, mosás, vasárnap jobb esetben pihi van, de van amikor lemegyünk a vásárba - mint most is - és mire hazaérünk 1 óra, utána kaját csinálunk, eszünk, mosogatás, és máris elment a délután, kezd sötétedni.
Azt hiszem a hideg mellett azt utálom még nagyon a télben, hogy hamar sötétedik. Én meg olyan vagyok, mint a csibék, sötétedéskor mennék aludni:)

Nincsenek megjegyzések: