2003. október 27.

Újra itt a 4 nap semmit tevés után. Azért még pár napig szívesen maradtam volna otthon.

Csütörtökön voltunk kint a temetőben, vittünk Balázs sírjára virágot. Meg kellett állapítanunk, hogy nagyon el van hanyagolva a sírja. De a legszörnyűbb, hogy a fejfán az van: "élt 22 évet" Novemberben lesz 1 éve, hogy eltemették.

Éjszaka megint furcsa álmaim voltak. 12 ember volt körülöttem, mindegyik előtt 1 gyertya, amit én gyújtottam meg. Ezek az emberek valamilyen tudósok, vagy mágus-félék voltak, és azzal, hogy a gyertyájukat én gyújtottam meg, elismerték, hogy abban a pillanatban valmilyen szinten fölöttük állok. (Micsoda ego :) )
Nem tudtam mindegyik gyertyát meggyújtani, mert felébredtem.
Amikor visszaaludtam jött egy még jobb álom. Menekültem valahonnét, és 3 lánynál szálltam meg. Az egyik ellopta tőlem azt a kis füvet, amit útközben szereztem, és besodorta, és úgy szívtuk el, hogy én nem is tudtam róla, hogy az füves cigi. Teljesen beájultam tőle, elvesztettem az eszméletemet, és amikor magamhoz tértem, meztelenül feküdtem az egyik lány mellett, és a mellét simogattam.

Bizarr álmaim vannak, nem tagadom. Ami mostanában nagyon jelen van, az, hogy egy kitalált (??) nyelven kántálok valamit akkor, amikor veszélyben vagyok, vagy amikor meg akarok oldani valamit álmomban. Csak sajnos regelre mindig elfelejtem, hogy mi volt az a szó, vagy az a mondat, ami megmentett.

Mostanában nagyon foglalkoztat egy dolog. Sok helyről hallottam már egy bizonyos Fekete Bibliáról. Persze gondolom ez is olyan dolog, mint az összes többi ilyen titokzatos irat. Aki tud róla valamit, az hallgat, aki nem tud semmit, az meg fantáziál. Most én is fantáziálok, mivel nem tudok róla semmit. Vajon mi lehet benne? És vajon igaz, hogy emberi bőrre írták vérrel? Ó, igen, szeretem ezeket a fantasztikus, már-már hihetően igaznak tűnő kitalációkat. És vajon, ha tényleg létezik, akkor az ember találja meg a könyvet, vagy a könyv találja meg azt az embert, akinek a tulajdona akar lenni? Vagy nem is az ember tulajdona lesz a könyv, hanem fordítva?
És ha hozzám kerülne ... mit csinálnék vele?


Nincsenek megjegyzések: