2003. október 29.

Dögledezik a mobil telefonunk, igaz, kicsit idejemúlt már, de nagyon szerettem. A kijelző alsó része nem látszik, néha nincs térerő, és gyakran mintha nem látná a sim-kártyát. (Nokia 3210-es)
Lehet, hogy maradi vagy konzervatív vagyok, de szerintem a mai divatos mobilokon annyi hülyeség van, ami teljesen felesleges, és aminek a felét a tulajdonos ki sem használja. Értem ezalatt azokat a plázacicákat, akik pl a hanghívást is csak azét használják, mert a műkörmüktől nem tudják nyomogatni a billentyűket. Meg aztán ... én egy telefont arra használok, hogy telefonáljak, smst küldjek vele. Még a wap is praktikus lehet. De minek kell színes kijelző, meg fényképező bele?? Végülis szép, meg minden .... hmm.. ha nem lenne rá igény, akkor valószínűleg nem találták volna ki. Erről ennyit.

Kicsit kritikus hangulatomban vagyok, pedig ma békében vagyok a világgal.

Az utóbbi napokban 6-nál előbb nem jöttem el a munkahelyemről, annak ellenére, hogy 5-ig van a hivatalos munkaidő. Szerencsére nem azért maradtam, mert annyi meló volt, hanem mert nem tudtam elszakadni a gép mellől. Ezt azt hiszem már függőségnek hívják:)

Nincsenek megjegyzések: